#26 Skrevet August 13, 2007 Samma som jeg kjøpte.... Ihvertfall ikke noe sluring hos meg hmm, så din slurer ikke med org trykkplate?? så det vill si at clutchen min (org) bare holder 3 år før den må byttes? burde jeg bytte både trykkplata og clutchen når jeg først er igang.. eller er dette unødvendig for en chipet 2,2T? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 21, 2007 Da var ny clutch bestillt hos Jonus skulle tåle 550-600 hk med org trykkplate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 5, 2007 Da var lamellen kommet så sitter bare og venter på arbeidslyst MEN : etter man demonterer clutch pumpen, må denne luftes etter at alt er montert på plass, eller skjer dette automatisk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 5, 2007 Nå er ikke jeg sikker på hvordan dette ser ut på din bil, men om du kan ta ut clutchpumpa uten å skru av slangen/røret og bare legge den til side kan den bare monteres igjen etterpå.. Må du derimot koble av røret må en liten luftejobb til ja Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 5, 2007 var og inspisserte under bilen idag... Huff, arbeidslyst kom til meg.. prøvde og gå opp av graven, for så å gå ned igjen.. men fikk fortsatt ikke lyst til og starte på dette.. hvordan kommer man til girskifteren? eller den overføringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 5, 2007 var og inspisserte under bilen idag... Huff, arbeidslyst kom til meg.. prøvde og gå opp av graven, for så å gå ned igjen.. men fikk fortsatt ikke lyst til og starte på dette.. hvordan kommer man til girskifteren? eller den overføringen Pumpa bare løsner du og tar ut så slipper du lufting. Ligger på toppen av kassa på venstre side så den er litt vanskelig å se, men grei å komme til. Sitter med en skrue. Girsjalte mek. ligger over kassa og det er 2 stag du må skru av. Er trangt så bruk lang forlenger(e) og gjerne et lite ledd. Dra litt i spaken for å se i hvilket gir boltene er mest tilgjengelig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 5, 2007 ok, men alt dette gjøres under bilen? eller løsner jeg disse fra motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 5, 2007 Under bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 28, 2009 (endret) Da var tiden inne for og bytte clutch igjen.. Denne holdt ikke lenge til mitt bruk.. Legger ved bilder.. Har bestillt nytt originalt clutch sett. og nytt nålelager til svinghjulet. Men så har jeg hånden på en spec steg 5 trykkplate.. Kan jeg bruke denne sammens med den originale lamellen? http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=113_2445_2509_2510&products_id=16549 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 29, 2009 Huffda, hvilken lamell var dette? Spec eller sachs? Om det er sachs håper jeg min holder ett par uker til Ivertfall forbi treffet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 29, 2009 Huffda, hvilken lamell var dette? Spec eller sachs? Om det er sachs håper jeg min holder ett par uker til Ivertfall forbi treffet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 29, 2009 sinter lamell ja 4 pucks.. Nå har jeg dratt vogn osv.. Denne er vell lagd mer for og ta rivstarter, uten sluring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 31, 2009 Hvilken sort?? Sachs eller spec? vet ikke om det er noen forskjell på lamellkvaliteten, men det er jo litt interessant hvilken det er i foprhold til hvilke som ryker fort med hverdagsbruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...