#1 Skrevet August 8, 2007 Den 18 august er det igjen klart for MaxPower/EMMA-treff i Drammen. I år har vi leid Travbanen for å få nok plass.(også fordi det denne gang er på en lørdag) Her blir det utslilling av biler, bilsterio konkuranse, vaske show (med babe`s selvfølgelig:) +mye,mye mer... Det er forventet i bortimot 400 biler så vær tidlig ute. Emma starter kl 13 med bedømming av sterio-biler, mens selve MaxPower treffet drar i gang kl. 15 og vil vare til ca kl 19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2007 Tja, det er jo hele 3min unna, så jeg får vel putre oppover en tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2007 Kommer vel også innom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2007 Kommer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2007 Må prøve å få med seg dette ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2007 http://www.bilforumet.no/happenings/175850-max-power-and-emma-drammen-18-august.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2007 18 nå plutselig? Da passa det heller dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2007 18 nå plutselig? Da passa det heller dårlig. Jeg så det der, får vel vurdere når den tid kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2007 Det har vært 18 august hele tiden.... Beklageligvis en liten "trykk-leif" av meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2007 Noen fra bærum som skal utover på lørdag? kanskje fikse slik at vi kjører i kolonne..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...