Anbefalte innlegg

Min Audi 80 B4 har alltid fungert helt utmerket.

Men nå i sommer begynte det noe merkelig med at den var helt død og ingen gassrespons under 3000 omdr. før den våknet litt lenger oppe. Om trykte inn clutchen og gav full gass for så å sleppe hørtes det ut som om bilen først druknet og etterpå våknet :P Dette forsvant ved at jeg startet bilen på ny. Dette har komt oftere og oftere i det siste.

¨

Så er det noen ganger bilen ikke vil starte når den står i helling... Men startet med en gang jeg enten gav litt gass eller stod på flat mark.

I dag, eller nå nettopp, da jeg skulle hjem fra jobb ville den ikke starte i det hele tatt! Ingen liv

: gråter :

Hva kan problemet være? Håper på raske og gode svar, da jeg egentlig skal kjøre til Tyskland på mandag! : klø :

Mvh Eirik Øygarden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bensinpumpe/bensinfilter? når min 80 står i bratt oppoverbakke så sliter jeg med å starte etterpå pga av at den bruker lang tid på å få bensin fram til motoren, mistenker da at det er dårlig bensinpumpe/filter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken har slått meg også! Takk for svar Vegard ;)

I går ettermiddag kinnet vi den lenge og til slutt startet den med noen voldsomme host og hark! Kjørte den deretter litt hardt, og så sviver den nesten helt normalt nå :)

Skal til Tyskland neste uke, så spørs om jeg ikke kjøper med meg ny pumpe og filter der. Kanskje coil og. Hørt at noen sier det kan være den. Noen som har peiling på en bra plass å kjøpe deler i nord Tyskland?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.