#26 Skrevet August 22, 2004 2,6 er vel det meste du klarer med standard deler, dvs dieselveiv i 2,3 blokk. Med litt overborr når du ca 2.6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 22, 2004 Husker jeg fant en annonse i et gammelt Tysk bilblad med en annonse fra et anerkjent trimmingsfirma (B&B,Oettinger,Abt el. lign. ) Der stod at de solgte et "trim-kit" som var på 2750 cc. Dette var til 2,2 10v sugemotor. Finner søren ikke igjen det bladet,men husker annonsen klart og tydelig. Effekt tett oppunder 200 hk (190 et eller annet hk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Julie Tronsmo Hei Det skal ikke værre sug motor. Har senket komp. for å mate på med turbo eller powercharger. Skulle egentlig få låne en kompressor av noen yankee fyrer, for å prøve, men de har kommet og hentet den, dessverre. Vi har stroket en 2,2 l maks( ny veiv) og den er godt under 2,5l Er ganske sikker på at blokka må byttes eller kjølinga mellom sylindrene må droppes, for å få noe større. Bra du ikke skal ha den som sugemotor da Julie :) For sugemotor.........ja...det ligger i ordet:de suger ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 23, 2004 Opprinnelig postet av Pål Fivelstad ....Der stod at de solgte et "trim-kit" som var på 2750 cc. Med 83mm i borr må du da ha 101-102mm slag og da blir det trangt, men det går sikkert. Noen som har vært borti veiv til Audi med så mye slag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...