Anbefalte innlegg

2,6 er vel det meste du klarer med standard deler, dvs dieselveiv i 2,3 blokk. Med litt overborr når du ca 2.6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker jeg fant en annonse i et gammelt Tysk bilblad med en annonse fra et anerkjent trimmingsfirma (B&B,Oettinger,Abt el. lign. ) Der stod at de solgte et "trim-kit" som var på 2750 cc. Dette var til 2,2 10v sugemotor. Finner søren ikke igjen det bladet,men husker annonsen klart og tydelig. Effekt tett oppunder 200 hk (190 et eller annet hk)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Julie Tronsmo

Hei

Det skal ikke værre sug motor. Har senket komp. for å mate på med turbo eller powercharger.

Skulle egentlig få låne en kompressor av noen yankee fyrer, for å prøve, men de har kommet og hentet den, dessverre.

 

Vi har stroket en 2,2 l maks( ny veiv) og den er godt under 2,5l

Er ganske sikker på at blokka må byttes eller kjølinga mellom sylindrene må droppes, for å få noe større.

Bra du ikke skal ha den som sugemotor da Julie :) :) For sugemotor.........ja...det ligger i ordet:de suger ! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Fivelstad

....Der stod at de solgte et "trim-kit" som var på 2750 cc.

 

Med 83mm i borr må du da ha 101-102mm slag og da blir det trangt, men det går sikkert. Noen som har vært borti veiv til Audi med så mye slag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.