#1 Skrevet August 9, 2007 Har byttet øvre fremre bærearm, men når jeg skal feste demperen i nedre bærearm, så er det klin umulig å få den til å treffe hullet, når du ser bildet så skjønner du. Bolten står i på andre siden. Har prøvd å vri den bærearmen uten mye hell.. Jekka opp og ned osv.. men fortsatt null fremgang. Får det heller ikke til hvis jeg løsner fjærbeinet på toppen, ikke nok rom til å bevege den rundt på. All hjelp mottas med STOR takk, sliti nok timer med det her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2007 Bruk et kubein eller STOR skrutrekker og sett inn i mellomrommet mellom demperen og fjærbeinet, så bender du ned samtidig som du slår litt på bolten. Har funket for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2007 Jeg har hatt av og på demperne på min et par ganger og har alltid måttet bruke makt, brekkstang osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2007 Ja, har prøvd alt annet nå. Kompis av meg kommer om en times tid med et brekkjern, så får vi prøve da..prøvde med et stort skrujern nå, men gikk akkurat ikke .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2007 har du jekket opp bilen på begge sider forran? for om du ikke har det, så spender stabilisator staget slik at du ikke får dette til og passe.. jeg jekket opp bilen på begge sider, og da smatt den rett inn der den skulle være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2007 Fått det på nå .. Etter litt rå muskelkraft, og en kompis.. hehe.. Skulle kommet med idè'n din litt før Mads .. Nå er jeg jo liksom ferdig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2007 hehe, men flott at du fikk det montert da ... skal tro jeg plagdes med dette da jeg hold på ute og byttet alle 8 armene holdt jo såklart på ute og plagdes, så ble det plutselig storm, regnet som F prøvde meg med pressening, men det gikk ikke noe særlig bra så det ble laget noen nye ord til ordboka for og si det sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2007 Hehe.. er jo ikke mange skruene, men faen å tid det tar .. .. Men.. Har jo som sagt fått på alt.. Og det hjalp en del, men virker som noe annet er løst å. Det som har skjedd er rett og slett at jeg har grøfta. Og etter det har den blitt litt vinglete og "løs" .. Hjalp en del med nye bærearmen, men noe er fortsatt rart.. Forslag?.. alt annet av stag, foringer osv ser bra ut.. Kan ikke kjenne noe slark noe sted heller .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2007 regner med u har sjekket feks hjul-lager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2007 mulig at det har slått seg når jeg grøfta?.. Var helt fin før jeg var utfor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2007 Var helt fin før jeg var utfor.. Det samme kan du vel si om bærearmen din óg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 10, 2007 Hehe .. forsåvidt.. Lurer på om jeg like greit skal ta den på en forstillingskontroll hvis det er noe som heter det.. eller 4-hjulskontroll.. Da finner de vel ut hva som evt. er galt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...