#1 Skrevet August 9, 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=391478 R8 er jo bare lekkert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2007 gleder meg til 2035, da er jeg en gammel mann, og har kanskje råd til å bytte inn rullatoren med en 2007 modell R8... fy for en bil... MEN, er det bare jeg som reagerer på instrumentet? Se dette: Du har akkurat betalt 2 mill for en bil, setter deg inn og starter, og så vet du at Audi også har disse: Eller er det bare meg... det blir nok min første "mod" i 2035 tenker jeg, bygge om til farge FIS... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2007 Tja, hva med Lambo da? Samme jævla instrumentene der Og ekstra utstyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2007 Var vel heller at testbilen hadde den "gamle," røde versjonen mens S6 blir levert men den kule typen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2007 Tillatt tilhengervekt - Nei faen. Får man ikke trekke vogn vil jeg ikke ha den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2007 Når jeg vinner litt på flax-lodd så blir det innkjøp av R8:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2007 Når jeg vinner litt på flax-lodd så blir det innkjøp av R8:) hehe, uansett om du skraper millionen er det litt penger igjen opp til å kjøre en R8 ut av butikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2007 Fin bil dette, men personlig ville jeg heller ha gått for den nye 650 hk Golf Gti´en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2007 hehe, uansett om du skraper millionen er det litt penger igjen opp til å kjøre en R8 ut av butikken bare å vinne på mange flax-lodd da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...