#1 Skrevet August 9, 2007 Har problemer med ac'en på bilen min, jeg ser at reima går rundt, men pumpa kobler ikke inn. Noen som vet hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2007 Høyst sannsynlig lite gass på anlegget, altså lekkasje.. Kan også være andre ting, men det er lite trolig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2007 oki, noe jeg kan gjøre med det selv eller må et vekrsted til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2007 Trenger litt utstyr, så et verksted eller et kjøle-firma må nok til.. Finne ut hvor stor lekkasje, hvor den er, fikse den, vakuumere og fylle opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2007 oki takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2007 betalte 2000 for fylling på min hos møller. dette var med sporstoff i fall det lekte ut igjen. men om du kjenner en kjølemontør gjør han nok dette billigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2007 sweet, da skal jeg nok klare meg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2007 Har fått svar. kan stenge tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...