Hvor skal dette ende??? Er lei nå....

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg "dommen"

Verkstedet la seg skinnflat og tar hele ansvaret på seg. Bare i deler kom summen på 10.000.....

Godt jeg slapp å krangle med dem.

Mulig bilen er på veien før helgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så flott at det ordner seg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes bra ut at de tok det på seg.

Gjorde den samme tabben selv å brukte gammel låsemutter på min 100 : flau : det medførte akkuratt det samme som deg (- akslingen) var også heldig å ikke hadde andre enn meg selv i bilen. Alt jeg trengte var 4 timer for leting etter foringer i skogen (ja jeg fant de) ny mutter å locktight (eller hva det nå heter) siden satt den fast heeelt til bilen ble spiker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes bra ut at de tok det på seg.

Gjorde den samme tabben selv å brukte gammel låsemutter på min 100 : flau : det medførte akkuratt det samme som deg (- akslingen) var også heldig å ikke hadde andre enn meg selv i bilen. Alt jeg trengte var 4 timer for leting etter foringer i skogen (ja jeg fant de) ny mutter å locktight (eller hva det nå heter) siden satt den fast heeelt til bilen ble spiker :)

Ja sånn kan det gå når det skal spares.....hehe

Trasig uansett når slikt skjer....

Ble en dyr lærepenge for verkstedet,men forhåpetligvis så blir ikke slike ting gjort flere ganger.

Kan jo bare tenke deg hva det verste som kunne ha skjedde pga dette......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sånn kan det gå når det skal spares.....hehe

Trasig uansett når slikt skjer....

Ble en dyr lærepenge for verkstedet,men forhåpetligvis så blir ikke slike ting gjort flere ganger.

Kan jo bare tenke deg hva det verste som kunne ha skjedde pga dette......

Får nå håpe at de har lært av dette . at hastverk er lastverk, Tenk nå på alle de tilfellene hvor kunden bare tar det for gitt at det er en gammel bil, og at ting skjer med gamle biler. Godt det er noen som har vilje og ikke minst evne til og strekke de opp litt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.