Tour Dè Mjøsa! 17 Aug,14 Sep og 28 Sep!

Anbefalte innlegg

Tour de Mjøsa på Gjøvik Fredag den 17.08.07 kl 19:00 på Byggmakker Skattum på gjøvik.

 

Treff på Hamar den 14.09.07 kl 19:00 på Vikingskipet.

 

Treff på Lillehammar den 28.09.07 kl 19:00 hvor?

 

Så er vi tilbake på Rudshøgda den 12.10.07 kl 19:00. Det vil også bli premiering av beste VW og beste Audi her også. Og vi vil også ha en liten spesiel premie til peneste jente bil. Altså jente eide bil. Dette blir da nesten ett rent utstillingstreff som avslutning på Tour de Mjøsa!

 

Vi vil ha premiering av beste VW og beste Audi på alle treffene våres på Touren vår.

Hvis de skal stille ut så må de være der kl 19:00 for da starter bedømmingen og den varer fra 19:00-20:00. Premiering kl 20:30 og treffet avvikles kl 22:00.

Dette gjelder på alle 4 treffene!

 

Så da håper vi alle som har tid og mulighet kommer jenter som gutter!! For dette var en kjempe suksess i fjor og det håper vi vil gjenta seg! Jo flere jo BEDRE!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøve å få med meg dt der vel , om jeg har bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må jeg forte mg å skru skjønner jeg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PÅN IGJEND

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Folkens den 14 september braker det løs igjend med tour the Mjøsa,

kl 1900 begynner det på vikingskipet,

vi har her også fått fine premier til utsilling.

Håper jo at vi slår rekorden igjend, på gjøvik blei vi jo rund 50 biler, vi må jo få til det her også

 

hvis det er ønskelig så tar vi en kollone tur her også. men kunne godt trengt noen forslag hvor mann vill kjøre.

 

Andreas Skottner dukker også opp med clubb vogna, såfor dem som ikke har sett den så blir det mulighet her, her blir det mulighet for skiltplater og klistremerker. Og eventuelt innmelding i klubben(litt usikker på denne)

 

SÅ MØTT OPP FOLKENS: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer:)

 

Godt og høre :)

Forresten Gratulerer med første innlegg på forumet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve og komme vis bilen ikke blir stående i flere deller innen den tid da. har jo fått senke sett og mansjetter. men så fant jeg jo ut og skifte bremser også så det ble jeg med på felles betiling her inne. og et par dager etter på begynte det og gå på ståle: bh :: bh : så da skule man bestilt i norge så man hadde fått dem litt raskere. gider ikke og ta av alt og og på to ganger. men får se om jeg lure meg av gårde sån den er hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer om det er fint vær:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor på lillehammer blir dette?

 

Vi jobber med saken, jeg er ikke kjent og aner ikke om noen plass som er bra nok til og få plass til biler.. Så tips og hjelp til og finne en plass.. Kom evt med tips så ringer vi og spør om vi kan få lov til og være der.

 

Lene har vært og tatt bilder på 2 steder og det ene stedet er Kristins hall.. der er det hvertfall en stor plass!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringsplassen på Høgskolen i Lillehammer - der er det ihvertfall plass nok, og det er asfaltert. På en fredag ettermiddag/kveld er det sannsynligvis helt tomt der også.. I tillegg kan jeg aldri tenke meg at det er noe problem å benytte den plassen om det skulle være ønskelig, er jo ikke akkurat snakk om noe annet enn parkering av noen biler og litt prating.. ;)

 

EDIT: Dersom dette kan være aktuelt kan jeg undersøke med rette vedkommende på onsdag, har jo mitt "daglige virke" der oppe, men er ikke der i morgen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringsplassen på Høgskolen i Lillehammer - der er det ihvertfall plass nok, og det er asfaltert. På en fredag ettermiddag/kveld er det sannsynligvis helt tomt der også.. I tillegg kan jeg aldri tenke meg at det er noe problem å benytte den plassen om det skulle være ønskelig, er jo ikke akkurat snakk om noe annet enn parkering av noen biler og litt prating.. ;)

 

EDIT: Dersom dette kan være aktuelt kan jeg undersøke med rette vedkommende på onsdag, har jo mitt "daglige virke" der oppe, men er ikke der i morgen.. :)

 

Det hadde vært utrolig fint om du kunne gjort :)

For som du sier, det eneste som skal skje er parkering av biler og prating :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke! Hvor mange biler er det omtrent snakk om? Får si perioden 1830-2200 da.. (er ikke så veldig farlig, men greit å ha noe konkret å spørre om) Og burning/sladding utgår, men det er vel ganske selvfølgelig uansett hvor man er.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke! Hvor mange biler er det omtrent snakk om? Får si perioden 1830-2200 da.. (er ikke så veldig farlig, men greit å ha noe konkret å spørre om) Og burning/sladding utgår, men det er vel ganske selvfølgelig uansett hvor man er.. ;)

 

Det stemmer, burning og sladding utgår. Alt fra 1 til tja ? Uvisst hvor mange som kommer, i fjor kom det 30 stk. men vi var 90 på hamar. Så litt vanskelig og si. Si fra 1800 til 22-23? Så gjør vi ikke noe galt hvis vi står der litt lenger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med parkeringa på Biltilsynet?

 

Først lar vi Eivind høre med høgskolen, syntes dette hørtes ut som et bra sted og stå på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker innom i morgen tidlig og snakker med rette vedkommende, oppdaterer her så snart jeg vet noe.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker innom i morgen tidlig og snakker med rette vedkommende, oppdaterer her så snart jeg vet noe.. :)

 

Flott :) Da venter vi spent! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.