Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om det er noen her som kjenner til firmaer/privatpersoner i grenlandsområdet som kan sveise aluminium? Gjerne raskt og billig. Evt. hvis noen her inne kan gjøre sånt mot en liten betaling...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiens Rustfri Industri A/S

 

Der leverte jeg noen deler til lett motorsykkern min.

Greie på pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en Pm til Helge Gjærseth. Kanskje han vil gjøre det for noen kroner...

 

Han sveisa om ett insug for en kompis.

 

Han holder til i bamble.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ralle på raset er meget dyktig og billig på sveis..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ralle på raset er meget dyktig og billig på sveis..

 

det stemmer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt mye positivt om ralle!

ellers, om det er detaljer dere trenger sveiset er det bare å spørre så er det ikke umulig jeg kan hjelpe til;) om det ikke er alt for tidkrevende.

Tig sveis i rustfritt og alu. har også litt plater og rørbiter liggende om det er no dere trenger å få laget/reparert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Broren min skulle ha sveiset alu rør til IC på sin nybygde Mazda GTR. Noen anbefalinger?

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helge Gjerseth kunne vistnok sveise alu, men fikk aldri se resultatet. Bitene han skulle sveise ble vist glemt i en bil som plutselig ble solgt : klø :

Så ikke la han sviese noe dyre greier... :P: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt mye positivt om ralle!

ellers, om det er detaljer dere trenger sveiset er det bare å spørre så er det ikke umulig jeg kan hjelpe til;) om det ikke er alt for tidkrevende.

Tig sveis i rustfritt og alu. har også litt plater og rørbiter liggende om det er no dere trenger å få laget/reparert

 

 

Halla balla! Skulle hatt en catch tank og en "liten" bensin tank til urquattroen, en sånn liten tank som bensinen blir sugd av pga kjøring i svinger så pumpene får bensin hele tiden hvis det er lite i store tanken. Kan få tegninger av VS motor på dette. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helge Gjerseth kunne vistnok sveise alu, men fikk aldri se resultatet. Bitene han skulle sveise ble vist glemt i en bil som plutselig ble solgt : klø :

Så ikke la han sviese noe dyre greier... :P: vinke :

 

ja makan til surre hue: rolleyes

Som sagt tidligere beklager jeg det der.. til deres andres info, jeg skulle sveise noen alu biter til martin. da jeg mottok delene og skulle starte å sveise gikk AC apparatet mitt at helvet... koster masse kr for et nytt et så det blir ikke noe av å kjøpe nytt på en stund. (15000-30000alt ettersom kvalitet)

 

Gjør normalt ikke priv arbeid på jobb, men siden jeg hadde sagt jeg skulle prøve å sveise bitene la jeg dem i bilen for å sveise på jobb.....glemte dem desverre bort en stund... og byttet bil..og bitene må ha blitt med i bilen jeg solgte.

 

Uansett surrete av meg, men slik er ivertfall forklaringen. Snakket vel med deg om dette og det hørtes ikke ut som det var noe stort problem for deg? om det er kunne jeg såklart ha erstattet hva du mener dem var verdt.

Var altså snakk om noen alu deler til en tak grind. Som vi snakket om tviler jeg på delene hadde latt seg sveise med bra resultat ettersom de var av en ganske porøs støpt alu...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla balla! Skulle hatt en catch tank og en "liten" bensin tank til urquattroen, en sånn liten tank som bensinen blir sugd av pga kjøring i svinger så pumpene får bensin hele tiden hvis det er lite i store tanken. Kan få tegninger av VS motor på dette. :)

 

 

Som nevnt i tråden over, kan ikke sveise alu lenger da apparatet mitt er deffekt, har så lite behov at jeg ikke kommer til å kjøpe nytt på en stund.

 

Men kan derimot hjelpe med å sveise c-stål og rustfritt/syrefast ( TIG sveis)

Bare å si fra Morten, så skal jeg se om jeg kan hjelpe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt i tråden over, kan ikke sveise alu lenger da apparatet mitt er deffekt, har så lite behov at jeg ikke kommer til å kjøpe nytt på en stund.

 

Men kan derimot hjelpe med å sveise c-stål og rustfritt/syrefast ( TIG sveis)

Bare å si fra Morten, så skal jeg se om jeg kan hjelpe:)

 

 

Den er grei den, må ha en downie pipe til bilen min snart også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.