#1 Skrevet August 9, 2007 Hadde besøk av ett annet klubb medlem i dag som skulle prøve coilene mine samt tenningsmodul.. men når vi så på N75 ventilen min så så vi noe rart. slangen fra gasspjeldet (skrives dt slik?) gikk til ett T kryss som var plassert mellom røret der luftfilteret å N75, mens på bilen hans gikk dt rundt å bort mot n75 men så ned i motoren ett sted.. men da vet ikke jeg om jeg kanskje har lekasje der nede eller hva som er skjedd? noen som vet dette? eller skjønner hva jeg mener for den saks skyld. har prøvd å forklare så godt jeg kan.. takker for alle svar Mvh. Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2007 hei igjen! Ta et bilde av det.. kanskje flere som skjønner det da.. men var merkelig kobling ja.. Men FET lyd var det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2007 Hei igjenn ja:) hehe skal gjøre dt i morgen. tar du ett rundt n75en din ? så kan vi sammenligne ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2007 den delen på n75 ventilen som peiker opp skal inn på en slange som går ned på WG og den andre som peiker bakover (alt etter som om ventilen er snudd) skal inn på røret som kommer fra ic i bak kant av motoren. Den lengste tappen på ventilen skal ned i insugslangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2007 ja dt vet jeg.. men hm skal prøve å finne bilde jeg.. men du vet sikkert åssen jeg monterer boostcontroller du da? for var dt jeg drev med da jeg så dette her.. men uansett åssen veier jeg setter den lader den likt så tror jeg har gjort noe feil: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2007 der dt hvite T krysset sitter er dt ikke noe T kryss org,. .der kommer slangen fra gasspieldet. har jeg da lekasje der dt egentlig skal sitte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2007 snakker da om dt store t krysset under N75 den andre er til T trykks måler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2007 såg ut som mye rot.. men T stykke mellom insug slangen å ventilen vil vel gi feil verdi til ventilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2007 hehe. iikke bry dg om dt som står skrevet . dt ble brukt til å hjelpe en å koble måler.. er dt jeg også trodde.. hm hva skal jeg gjøre med dt da? sette T krysset ett annet sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 10, 2007 hehe. iikke bry dg om dt som står skrevet . dt ble brukt til å hjelpe en å koble måler.. er dt jeg også trodde.. hm hva skal jeg gjøre med dt da? sette T krysset ett annet sted? tror du burde koble det slik det skal være orginalt. Finne inngangen til den slangen som forsvinner ned der du så hos meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 10, 2007 jepp.. men da må jeg bestille ny slange.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 10, 2007 jepp.. men da må jeg bestille ny slange.. ja, kjøp en universal slange i samme størrelse.. sikkert billigere en orginal møller slange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 11, 2007 jepp-- kjøpe en rull silicon slanger å klemmer : p bytte ut dt meste.. tenkt ejeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 12, 2007 ingen som vet hvor slange fra gasspieldet skal sitte på disse motorene? å hvilke feil som blir om den står koblet som på bildet over?! bilen går jo såå mye bedre med Boostcontroller, selv med lavere trykk!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 12, 2007 slangen går ned ved inntaket på turbo.. sitter et metallrør slangen går inn på der hos meg.. ikke på turbo men ved sidenav ved blokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 12, 2007 der ser du. også kan vel noen se på bilde lenger opp dt t krysset jeg har. som sitter ved n75 ( ikke dt jeg har skrevet rundt) noen som vet hva dette gjør med signaler , om dt har noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 12, 2007 om du ser nede der innsugslangen går inn på turboen, ser du kanskje en metall rør stumt som stikker ut ved siden mot blokka der.. dit skal den slangen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 12, 2007 skal inn på wg, der er en dings som stikker ut. den andre ska på røret som kommer fra ic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 13, 2007 okei:) skal prøve å få satt den riktig i morgen. men er dt vanskelig å komme til? men hva mener du med den andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 14, 2007 tror ikke det er så trangt å komme til wg, klarte det den gang jeg prøvde værtfall. Går en til wg å en til røret fra intercooleren. altså 3 totalt med den som står ned i slangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 14, 2007 den slange som skal sitte på WG sitter der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...