Svarte vw emblemer til polo6N?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det finnes svart vw emblem til bakluka til 97mod polo 6N samt vw merke i grillen eller må jeg bare lakke disse svarte ? noen som har delenummer på svarte emblemer hvis det finnes?, mener og ha lest det på forumet at det finnes til golf 4 i hvertfall.

 

Også lurer jeg på hvordan vw merke på bakluka er festa eventuelt få det av helt og sette det på igjen hvis det ikke finnes svarte og jeg må lakke det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På golfen min er det bakerste emblemet bare limt fast, mens det i grillen sitter i "klips". Bare å ta tak og nappe det ut.

 

Tror nok du må lakke ja.. uansett billigere enn å kjøpe nytt da prisen på det bakerste runder 218,- hos Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øyvind Nygaard

Jeg lurte på om det finnes svart vw emblem til bakluka til 97mod polo 6N samt vw merke i grillen eller må jeg bare lakke disse svarte ? noen som har delenummer på svarte emblemer hvis det finnes?, mener og ha lest det på forumet at det finnes til golf 4 i hvertfall.

 

Også lurer jeg på hvordan vw merke på bakluka er festa eventuelt få det av helt og sette det på igjen hvis det ikke finnes svarte og jeg må lakke det.

 

Off topic, men..

 

Så det er DU som har den den blå 6n'en ja! Lurte litt på hva du het fornoe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øyvind Nygaard

Jeg lurte på om det finnes svart vw emblem til bakluka til 97mod polo 6N samt vw merke i grillen eller må jeg bare lakke disse svarte ? noen som har delenummer på svarte emblemer hvis det finnes?, mener og ha lest det på forumet at det finnes til golf 4 i hvertfall.

 

Også lurer jeg på hvordan vw merke på bakluka er festa eventuelt få det av helt og sette det på igjen hvis det ikke finnes svarte og jeg må lakke det.

 

Sorte emblemer til Polo 6N finnes. I grillen er det samme som Golf II 88-91. Bak leveres det også originalt. Dette sitter imidlertid limt fast fra fabrikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke noe sort emblem til bakluka i delekatalogen jeg.... Foran finnes det, men det har ikke samme delenummer som til Golf 2!

 

Foran:

6N0 853 653B 01C

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar,

 

fikk svarte emblemer i dag kjøpte de på møller her er dele nr hvis noen er intreserte

 

VW-EMBLEM SVART FORAN I GRILL TIL POLO 6N 96/97MOD HAR DELE NR: 323 853 601 041

 

VW-EMBLEM SVART I BAKLUKE TIL POLO 6N 96/97MOD HAR DELE NR: 1H6 853 630 C 01C

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar,

 

fikk svarte emblemer i dag kjøpte de på møller her er dele nr hvis noen er intreserte

 

VW-EMBLEM SVART FORAN I GRILL TIL POLO 6N 96/97MOD HAR DELE NR: 323 853 601 041

 

VW-EMBLEM SVART I BAKLUKE TIL POLO 6N 96/97MOD HAR DELE NR: 1H6 853 630 C 01C

hva var prisen på disse egentlig??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker ikke i farten men de var ikke dyre ring møller så får du svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.