#1 Skrevet August 10, 2007 Er det bare meg som synes dette er verdens tøffeste varebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2007 GRISEFET !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2007 og blandt de eneste 4 eika felgene som ser bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2007 Det der var rått.... temmelig godt arbeid lagt inn iden ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2007 Syntes faktisk ikke den bilen var fin i det heltatt jeg... bortsett fra felgene da: smil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2007 Pen den, bare synd de speilene er så j**** klumpete! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2007 Det der var rått.... temmelig godt arbeid lagt inn iden ja.... Godt arbeid? Det er jo bare en Caddy Life med Touran facelift-front. Krever vel ikke mye arbeid det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2007 Utrolig fet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2007 Er det bare meg som synes dette er verdens tøffeste varebil? Jeg syns faktisk Fåård sin er tøffere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 10, 2007 Ehh... mulig jeg er litt treig, men kunne du forklart hva som i det hele tatt er tøft med den forden?? Jeg syns faktisk Fåård sin er tøffere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 10, 2007 Nice felg: smil : Få meg sånne på passelaten min: rock : Syntes faktisk ikke den bilen var fin i det heltatt jeg... bortsett fra felgene da: smil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2007 Godt arbeid? Det er jo bare en Caddy Life med Touran facelift-front. Krever vel ikke mye arbeid det... Er vel en i klubben som har gjort det om jeg ikke husker helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 12, 2007 Ja, den caddyèn så bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 12, 2007 Fet caddy!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 12, 2007 Jeg syns faktisk Fåård sin er tøffere Søk hjelp, og bytt klubb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 12, 2007 Søk hjelp, og bytt klubb Amen. *10tegn* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 12, 2007 Bra jeg ikke er religiøs da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 12, 2007 Du får den som stasjonsvogn også :-) Billig og tøff konebil. http://www.nyttekjoretoy.no/caddy-life/?f= http://www.dietrich-tuning.de/ leverer GTI front til den også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 15, 2007 Litt inspirasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 15, 2007 ............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 15, 2007 ................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 16, 2007 Er det bare meg som synes dette er verdens tøffeste varebil? tøff caddy, men ingen varebil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 16, 2007 Eneste som skiller den fra varebilen er at du skimter baksetene i den.. Hvor mange Caddy 2K Life går det egentlig i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 16, 2007 ihvertfall 1;) har sett en i kongsberg en gang, å den vaer faktisk tøff, slept nedpå som fy med noe kroma felger-;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 16, 2007 Fet caddy!! mangler bare litt soting... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...