#26 Skrevet August 16, 2007 Eneste som skiller den fra varebilen er at du skimter baksetene i den..Hvor mange Caddy 2K Life går det egentlig i norge? Står en i salgshallen på Møller Auto Hamar hvertfall.. en blå en, pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 16, 2007 Eneste som skiller den fra varebilen er at du skimter baksetene i den..Hvor mange Caddy 2K Life går det egentlig i norge? Forskjellen er vel at Life kommer med en facelift-front like Touranen, hvor varebilen ikke har fått denne faceliften enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 16, 2007 08 modellen kommer med optikk pakke. vet ikke om de kommer med facelift. Venter vel til 09 tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 26, 2007 Bare for å fyre litt mere så har du jo Opel Plumbo da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 26, 2007 Den caddyen med facelift touranfront va dridtøffe. Likte også den opelen ganske godt !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 26, 2007 Jeg banner i kjerka jeg også, liker også andre biler og mener at både Fåårrd'n og Opæl var tøffere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 31, 2007 Har de ikke tette avløp i utlandet? Opel PLUMBO! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...