#26 Skrevet August 11, 2007 Facet-pumpene leverer for hørt trykk, er stort sett på 4-7 bar. Forgasserene bør ha rundt 0.2 bar. Eg fekk akurat start på bilen etter mye om og men med tenninga. eg ser att motoren sviver uten att pumpa går og, men det er gjerne sånn att det er mer optimalt med litt trykk? har litt problemer med att motoren går høyt på tomgang 2500 omdr har sjekket om den tar falsk luft noen plass men alt ser fint ut. noen som har tips til hva eg kan sjekke? Ett spørsmål Hermann eg ser att sånn så eg har koblet det nå etter tegningen din så går ikke bensinen gjennom filteret i trykkregulatoren før det går til gasserene må eg då ha ett filter til i tilegg? går ut fra det: klø : Men knalltøff lyd ble det når eg ga gass bbaaaaaaaabb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 13, 2007 Eg fekk akurat start på bilen etter mye om og men med tenninga. eg ser att motoren sviver uten att pumpa går og, men det er gjerne sånn att det er mer optimalt med litt trykk? Grunnen til at motoren går (en stund) uten at pumpa går, er at det er noe bensin i flottørkammeret. BTW. Ang. tenningen. Har du vakumslange fra innsugsmanifolden og til fordeleren? har litt problemer med att motoren går høyt på tomgang 2500 omdr har sjekket om den tar falsk luft noen plass men alt ser fint ut. noen som har tips til hva eg kan sjekke? Du har jo skrue® for tomgangsjustering, en på hver forgasser. Sitter på undersiden av forgasseren der spjeldakselen går ut. Prøv dette først. I tillegg må gasserene synkroniseres skikkelig og dyses optimalt for korrekt blanding på alle turtall og normalt bensinforbruk. Ett spørsmål Hermann eg ser att sånn så eg har koblet det nå etter tegningen din så går ikke bensinen gjennom filteret i trykkregulatoren før det går til gasserene må eg då ha ett filter til i tilegg? går ut fra det: klø : Du bør det ja. Men knalltøff lyd ble det når eg ga gass bbaaaaaaaabb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 13, 2007 takk for svar Hermann alle vakumslangene er på plass og tenninga er sånn passe nå. se link kansje du kan svare på noe av dette http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=94681 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...