#1 Skrevet August 11, 2007 Hei.. Hatt bilen min på Møller for å sjekke hvorfor jeg har hatt rare metalliske lyder da jeg har svinger med rattet(høres ut som det knepper over ett eller annent). Tok av høyre framdekket mitt før jeg leverte bilen for å se om jeg så noe rart.. Da så jeg at det hadde sprekt i gummimansjetten til drivakseln og at det lå fett\olje inni felgen min.. Regnet med det var det som var problemet..(Men verkstedet nevner ingenting om det) Så leverte jeg bilen og verkstedfyren ringer meg og sier at øvre fjørbeinslagra er ødelagte, men de orginale de har passer ikke på bilen min.. Han ber meg kontakte der jeg har kjøpt de, og det gjør jeg(NBS).. De mener at det er de orginale fjørbeinslagra som passer på bilen min, og at de ikke har noe annent til det.. Jeg har KW V2 høydejusterbart, og R32 org. stabstag.. Er det noen som vet om de orginale passer eller ikke? Er dritt lei lyden, og vil ha det 100% i orden igjen Mvh, Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2007 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2007 tror det komemr an på om du brukte orginal mutter som satt på orgnal demperne elelr om du bruker den som følger med kw settet. Tror du må bruke oginal mutteren om lageret sakl sitte som det skal.. se på de to mutterene så har orginal mutteren en slik kant som skal holde lageret på plass.. Jeg snakker ikke om topp mutteren men den under der.. som lageret sitter rundt og holder aksialkulerullelageret på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2007 Hmm, okei.. Var møller som monterte senkesettet for meg, så vet ikke helt hva de har brukt.. Men han på verkstedet mente på at de dem hadde ikke passet.. Ikke vet jeg.. Men NBS sier at dem ikke har noen til KW settet?!? Hva skal jeg gjøre da? Mvh, Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2007 Hmm, okei.. Var møller som monterte senkesettet for meg, så vet ikke helt hva de har brukt.. Men han på verkstedet mente på at de dem hadde ikke passet.. Ikke vet jeg.. Men NBS sier at dem ikke har noen til KW settet?!? Hva skal jeg gjøre da? Mvh, Kim har FK coilovers på min golf 4 .. toppen på settene er jo like og jeg bruker orginale fjærbeinslager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...