Hvilket senkesett bør jeg velge til RS2???

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på hvilket senkesett jeg bør velge til 94 Audi RS2?: klø : Tenkte på 30 mm senking...

Hvilken forhandler er det best å kjøpe fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du ha justerbart så hold deg langt unna kw. det er den største søppla jeg noen gang har vært borti av justerbart senkesett. har hørt mye bra om det til a4 og andre audi men til rs2 er det ikke bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach er jo alltids bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R er det jo mange med RS2 som kjører på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal man ha noe skikkelig så er det Bilstein som gjelder!

pss9 f.eks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PSS9 leveres ikke til rs2, opplyste importøren tidliger i år.

Har selv just h&r på min ene rs2 det virker meget bra :)

Hva var problemet med kw sette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får jeg tak i h&r i norge da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du ha justerbart så hold deg langt unna kw. det er den største søppla jeg noen gang har vært borti av justerbart senkesett. har hørt mye bra om det til a4 og andre audi men til rs2 er det ikke bra.

Hva er galt med KW ?? Har selv vurdert og handle inn Kw

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, noen som vet om gode forhandlere til h&r??

Åpen for andre senkesett typer også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kw settet er alt for mykt til rs2 så den bånner dempera med en gang. har hatt bilen inne på nbs for sjekk-men di fant ikke noe galt og sente det til kw for sjekk.dem fant heller ikke noe galt så settet skulle være sånn. har også ryki 2 dempere forran pga lekasje som kommer pga at demperen bånner. kan hende dem holder vist du justerer dem så den blir høy som ett fjell men dem holder ikke når den er senka som min. annbefaler ikke kw til noen med rs2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha H&R coilovers så skal de ha inn fjærbeina til å bygge de om. må væer 100% reine og i perfekt stand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett vilket sett du skal ha må du levere fjærbeina du har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har KW på min golf og er veldig fornøyd med dem,har ingen erfaring med Kw til Rs2,men det finnes jo 3 forskjellige varianter å velge mellom der,så vil nå tro at det skal fungere bra! Bilstein er jo også et alternativ,og visst du vil ta den helt ut så kan du jo montere Øhlins,men de koster litt mer penger......da kan du jo bestille de spesiellt til din bil etter dine spesifikasjoner og utregninger også!

K-sport har vel også coilovers...men er usikker på om disse er Tûv godkjendte,så litt på dem på Gatebil på Våler i mai.....såg nå ut som de var av bra kvalitet iallefall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kw ver2 på min og det er søppel. bilstein hadde ikke til rs2 når jeg hørte for ca 1,5år siden.får ikke ver3 til rs2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett det ligger fk fjør bien til rs2 på ebay.de, ubrukt, så noen må jo tydlig vis lage det. syns det er merkelig da at alle skal ha de send inn orginal fjør beina. Slik at de kan bydde det om til sitt eget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel noen som har ett sett med fjærbein til overs som har fått bygd det om av fk da. dem som har sett til rs2 bygger om fjærbeina du har til sitt eget. jeg har 2 sett fjærbein og sente ett sett til kw mens ett satt på bilen til jeg fikk kw settet tilbake

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du det ene settet enda? Er det til salgs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har det men selger det ikke. kjekt og ha når jeg skal bytte kw settet til noe annet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.