#1 Skrevet August 19, 2004 Hva syntes folket om denne????? ønsker litt tilbake meldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2004 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2004 Sorry, men eg syntest at det var ein del ting som var feil her. For å starte, racegitteret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2004 Er jeg fargeblind eller er gitteret blått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2004 slenger meg på! få svart gitter! MYE PENERE... just my 5 cents! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2004 Skal jeg være ærlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Skal jeg være ærlig? synes ikke vi skal disse bilen så mye! d eneste jeg reagerer på er gitteret! men audi ringer hadde ikke vært å forakte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Skal jeg være ærlig? Vær ærlig du, Fargen på gittere ble valgt pga har ikke sett noen andre som har det, ville prøve noe nytt, blir kansje svart til våren når fangeren skal lakkeres pånytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Sorry, men eg syntest at det var ein del ting som var feil her. For å starte, racegitteret! Hva annet da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2004 Få på Audi 90 grill og lakkèr for guds skyld gitteret nede svart (både foran og bak) EDIT: min personlige mening... men smaken er som baken........Hvis du synes det er fint, så glem hva andre sier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2004 b4 front (tror jeg det heter...) og sort gitter. Trenger ikke mer på den type bil. Er selv på utkikk etter slik bil, og den kommer muligens til å få S2/RS2 støtfangere, b4 front, felger og litt senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 19, 2004 Opprinnelig postet av Inge Seljelid Vær ærlig du, Greit. Jeg synes bilen ser dritstygg ut! Få vekk den blåfargen, få på en ordentlig grill, eller i det minste en Kamei (nei, jeg sier ikke det ofte, men det er likevel bedre enn nå) og kast bakfangeren på bålet! Du har jo større luftinntak (utslepp) bak enn foran!!!!! Der, nå har jeg ventilert litt, håper du ikke ble fornærmet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 19, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Greit. Jeg synes bilen ser dritstygg ut! Få vekk den blåfargen, få på en ordentlig grill, eller i det minste en Kamei (nei, jeg sier ikke det ofte, men det er likevel bedre enn nå) og kast bakfangeren på bålet! Du har jo større luftinntak (utslepp) bak enn foran!!!!! Der, nå har jeg ventilert litt, håper du ikke ble fornærmet. Hehe.. KLAR TALE!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 19, 2004 Var jo litt spesielt da.. Men likte ikke grillen din, gjerne orginal grill, eller som sagt b4 front.. Også litt mindre nettingområder bak.. Skiller seg jo litt ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 19, 2004 Du hakke blått neonlys bak gitteret også da? Jeg måtte titte en stund på bildene... syns fronten er ok da. Hekken ble litt svulstig vel.... Kan du legge ut et annet bilde av hekken?? Et som er tatt oppreist, sånn som på fronten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 19, 2004 Er enig i at gitteret ikke passer så godt. Svart gitter med grovere masker hadde passet bedre. Sleng på en annen grill, så tror jeg fronten hadde blitt fin. Mulig bakfangeren ikke hadde vært så dominerende etter gitterbytte også.. Synes også disse bilene er finest uten noe på bagasjelokket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 20, 2004 Må slenge meg på ang fargen altså.. Altformye blikkfang.. Samme med grillen, burde i det minste vært en annen farge.. Men aller helst en 'skikkelig' grill :] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Greit. Jeg synes bilen ser dritstygg ut! Få vekk den blåfargen, få på en ordentlig grill, eller i det minste en Kamei (nei, jeg sier ikke det ofte, men det er likevel bedre enn nå) og kast bakfangeren på bålet! Du har jo større luftinntak (utslepp) bak enn foran!!!!! Der, nå har jeg ventilert litt, håper du ikke ble fornærmet. Må nok si meg helt enig i det. For det første, den blå fargen har jo INGENTING der å gjøre. Den passer jo ikke med noe som helst. Ellers syns jeg oxo at bak fangeren din ble overdimensjonert så det holdt bak. Så en grom SAAB (ja, faktisk) etter Streetmeet`et her forrige helg, helt til jeg fikk se den bak. Da mistet jeg klart intressen. Men det er som sagt også mi meining, gå for det du liker du, da blir det best. For din del Å det er jo det som teller ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Frank Waldal Var jo litt spesielt da.. Men likte ikke grillen din, gjerne orginal grill, eller som sagt b4 front.. Også litt mindre nettingområder bak.. Skiller seg jo litt ut:) B4 front er påvei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Greit. Jeg synes bilen ser dritstygg ut! Få vekk den blåfargen, få på en ordentlig grill, eller i det minste en Kamei (nei, jeg sier ikke det ofte, men det er likevel bedre enn nå) og kast bakfangeren på bålet! Du har jo større luftinntak (utslepp) bak enn foran!!!!! Der, nå har jeg ventilert litt, håper du ikke ble fornærmet. smaken er som baken ja. delt Bakfangern er orginal Seidel A1 har vurdert A1 front og Kamei grill til denne type får man ikke, sa de på AST 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Inge Seljelid smaken er som baken ja. delt Bakfangern er orginal Seidel A1 har vurdert A1 front og Kamei grill til denne type får man ikke, sa de på AST Du har samme rompe som jeg har på caben min Stor og fin den.Ikke mobb den ellers: bråk : Få på som du sier A1 fangeren (har den) Står mer i stil da. Ellers så er det B4 panser, den som har gill i panseret(fra 92mod) og annen grill og skift fargen på nettingen. Svart eller sølv. Ikke sånn det er nå. Eller så er vel alltids senkesett og større felger på ønskelisten til jul:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 20, 2004 Det første jeg legger merke til er grillen, det ser ikke bra ut, ta den org grillen og bruke kun ytre rammen og lim gittre bak, det vil hjelpe en hel del, må si det er kult at du prøver noe nytt m gitter fargen selv om jeg ikke vile gjort det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 20, 2004 Vist får du kamei til denne typen! Men sett heller inn en original eller kamei med ringer, eller Bonrath(?) grill som er lik original bare uten ringer hvis du ikke vil ha de der.. Ellers så må jeg vel si meg enig i det meste her, få i svart gitter, aller helst RS4 netting syns jeg, samme med panser. B4 panser med RS4 netting og bak ville jeg heller hatt EVO fanger om jeg absolutt skulle hatt noe. Ellers så var RS4 fronten fin da for å komme med noe positivt også Seidl kitet er i mine øyne et grusomt kit til denne bilen, altfor "svulmende", men det er nå meg da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 20, 2004 Synes bilen er fin uten såååå mye spoiler og gitter. Har sett det bedre gjennomført ja. Men men, som du sier smaken er som baken "delt". Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...