#26 Skrevet August 12, 2007 MED... (pluss noe plast som deler opp SFG'en ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 12, 2007 Stikkordet her er vel ekstremt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 12, 2007 Stikkordet her er vel ekstremt? HEAHHAEHAE ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 12, 2007 Med ringer så bedre ut ja. men hva med svarte ringer i stedet? da blir det en slags mellomting. synlig, men ikke skrikende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 12, 2007 Med ringer så bedre ut ja. men hva med svarte ringer i stedet? da blir det en slags mellomting. synlig, men ikke skrikende... har tenkt på noe slikt selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 12, 2007 MED ringer! PS: Jeg tar en maiskolbe når de er ferdige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 12, 2007 Håper seriøst det skal en skilt plate på i midten av den grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 12, 2007 Med ringer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 12, 2007 Nesten så man får lyst til å si uten bare for å være den eneste, men jeg må gå for med ringer.. Samt pølse og bacon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 12, 2007 Med ringer, men uten mat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 12, 2007 med plate og ringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 12, 2007 Nesten så man får lyst til å si uten bare for å være den eneste, men jeg må gå for med ringer..Samt pølse og bacon! Du hadde ikke vært den eneste Vegard =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 12, 2007 Som sagt tidligere så blir det _med_ ringer =) evt bytte grill =D får se ann hvordan målene er på nye A3 og A4.. ingen som har gitt meg noen mål enda tho ;/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 12, 2007 Helt klart med ringene! Jeg tar gjerne 2 grillpølser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 15, 2007 Med ringene forresten:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 15, 2007 MED! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 15, 2007 Helt klart med ringer, men de må lenger opp enn på bildet, og så er jeg enig med Dennis i at det må en ramme over der du kan feste skiltet Ser bare rart ut med så stor grill Tar forresten 2 bacongrill jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 18, 2007 Med ringer helt klart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 19, 2007 med ringer helt klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 19, 2007 med ringer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 20, 2007 MED ringer! Er vel ikke flau over og kjøre Audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...