#1 Skrevet August 11, 2007 Satt og så litt her på siden til http://www.veloxmotor.com. Det gjelder jo opplagring av turbo. Regner det er levetiden som er forskjellen fra Keramisk Kulelager til 360° Thrust-lager? Er en del dyrere når man skal ha Keramisk kulelagret turbo da. Er dette nødvendig? Er jo 4k dyrere for samme turboen bare med annen/bedre opplagring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2007 Man bygger ladetrykk noen hundre omdreininger raskere med keramiske kulelager, så det er den største fordelen vil jeg si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2007 Man bygger ladetrykk noen hundre omdreininger raskere med keramiske kulelager, så det er den største fordelen vil jeg si. Ellers er det bare tull å bruke 4k for å oppnå dette? Skulle tro det har mest å si på ekstreme bygg? Så da blir det ikke keramisk for min del! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...