Servo-problemer på Golf 2...Hjelp?

Anbefalte innlegg

Bilen er ekstremt tung på rattet, må være servoen som ikke funker...Men hvor sitter den? Og hva får jeg gjort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter nederst, forann på venstresiden av motoren sett forfra. Sjekk at det er hydraulikkolje tilstede og at drivreima er inntakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter nederst, forann på venstresiden av motoren sett forfra. Sjekk at det er hydraulikkolje tilstede og at drivreima er inntakt.

Under g-ladern altså?

Dit fulgte jeg slangen fra servovæske-beholder, men den har blitt tettet med en skrue... Har ikke servo pumpe kanksje? sleipe selgere!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under g-ladern altså?

Dit fulgte jeg slangen fra servovæske-beholder, men den har blitt tettet med en skrue... Har ikke servo pumpe kanksje? sleipe selgere!!!

Ja, servopumpa sitter utenpå vannpumpa.. Burde se ganske kjapt om den er der eller ikke.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke servo-pumpe, men hvor sitter servo-tannstag hen da? får vel sjekke om jeg har det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke servo-pumpe, men hvor sitter servo-tannstag hen da? får vel sjekke om jeg har det!

den sitter på traversen din.

det er den som får bilen din til å svinge : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke samme teknikken som du brukte for å finne pumpa, følg slanger/rør fra beholderen. De til tannstaget skal gå bakover i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.