#1 Skrevet August 11, 2007 Bilen er ekstremt tung på rattet, må være servoen som ikke funker...Men hvor sitter den? Og hva får jeg gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2007 Sitter nederst, forann på venstresiden av motoren sett forfra. Sjekk at det er hydraulikkolje tilstede og at drivreima er inntakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2007 Sitter nederst, forann på venstresiden av motoren sett forfra. Sjekk at det er hydraulikkolje tilstede og at drivreima er inntakt. Under g-ladern altså? Dit fulgte jeg slangen fra servovæske-beholder, men den har blitt tettet med en skrue... Har ikke servo pumpe kanksje? sleipe selgere!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2007 Under g-ladern altså? Dit fulgte jeg slangen fra servovæske-beholder, men den har blitt tettet med en skrue... Har ikke servo pumpe kanksje? sleipe selgere!!! Ja, servopumpa sitter utenpå vannpumpa.. Burde se ganske kjapt om den er der eller ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2007 har ikke servo-pumpe, men hvor sitter servo-tannstag hen da? får vel sjekke om jeg har det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2007 har ikke servo-pumpe, men hvor sitter servo-tannstag hen da? får vel sjekke om jeg har det! den sitter på traversen din. det er den som får bilen din til å svinge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2007 Du kan bruke samme teknikken som du brukte for å finne pumpa, følg slanger/rør fra beholderen. De til tannstaget skal gå bakover i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...