#1 Skrevet August 11, 2007 Tiden har løpt fra meg litt her. Har ispection 1 lysende så skulle hatt ett oljeskift og ellers bare hatt ett verksted til å se over bilen/motoren så alt er fint før rudskogen. Møller har over 1 måneds ventetid: eek : Har 100% av alt som er gjort med bilen skrevet inn i service boka siden bilen var ny og det har jeg planer om å fortsette med. Så må nesten ha den på ett skikkelig verksted. Noen som jobber på ett sted eller kjenner noen eller lignende som kunne skaffet meg tid FØR rudskogen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2007 Hva med Audisentrum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2007 Skal ringe de i morgen. Noen flere tips? Noen som jobber på Audisentrum som vet hva ventetiden ligger på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2007 Da er service bestilt på audisentrum så tråden kan stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2007 Tror nok ikke å beholde komplett servicebok er ditt største problem, prøv heller å bli kvitt den ufyselige automatkassa før treffet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2007 Har ikke noe med det å gjøre da:) Har noe med at jeg vil stille med en bil jeg vet er opp to date og kan med trygghet kjøre tur retur. Og det å få det inn i boka er bare en detalje og en sikkerhet både for meg og event ny eier den dagen den blir solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...