Oslo: Service på bilen. Hvor? Haster.

Anbefalte innlegg

Tiden har løpt fra meg litt her. Har ispection 1 lysende så skulle hatt ett oljeskift og ellers bare hatt ett verksted til å se over bilen/motoren så alt er fint før rudskogen. Møller har over 1 måneds ventetid: eek : Har 100% av alt som er gjort med bilen skrevet inn i service boka siden bilen var ny og det har jeg planer om å fortsette med. Så må nesten ha den på ett skikkelig verksted. Noen som jobber på ett sted eller kjenner noen eller lignende som kunne skaffet meg tid FØR rudskogen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Audisentrum?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ringe de i morgen.

Noen flere tips?

 

Noen som jobber på Audisentrum som vet hva ventetiden ligger på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er service bestilt på audisentrum så tråden kan stenges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke å beholde komplett servicebok er ditt største problem, prøv heller å bli kvitt den ufyselige automatkassa før treffet du :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe med det å gjøre da:) Har noe med at jeg vil stille med en bil jeg vet er opp to date og kan med trygghet kjøre tur retur. Og det å få det inn i boka er bare en detalje og en sikkerhet både for meg og event ny eier den dagen den blir solgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.