#1 Skrevet August 12, 2007 Skru opp lyden og nyt:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2007 Nammis..... :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2007 Sitat fra inlegg til filen: "Was ist das, Mozart? Neee, das ist Audi" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2007 Går det an å ta lydsporet ifra den filmen å lage en mp3-fil ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2007 Sinnsyk lyd, elsker den! Burde gå utmerket, bare litt usikker på hvordan^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2007 Sinnsyk lyd, elsker den!Burde gå utmerket, bare litt usikker på hvordan^^ Vært en fin ringetone det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2007 Vært en fin ringetone det der Jeg har en lyd på telefon som minner om den der..Skal finne den så kan jeg sende om interesant. Er mp3 PM meg Pål om du vil ha den. Glemmer det jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2007 Jeg har en lyd på telefon som minner om den der..Skal finne den så kan jeg sende om interesant. Er mp3 PM meg Pål om du vil ha den. Glemmer det jeg Hehe har både Imsa,S1 og Pikes Peak som mp3 på mobilen. Men likte denne lyden her.........kunne godt tenkt meg den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2007 denne er rå som ringemelodi på tlfn: rock : http://www.audiquattrofan.de/audiquattrofan/sound/audi_sport_sound.mp3 eller mange flere her:) http://www.audiquattrofan.de/audiquattrofan/deutsch/downloads.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 15, 2007 Fins vel en ripper som fikser dette en plass vel: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2007 Frysninger ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2007 Fins vel en ripper som fikser dette en plass vel: klø : under downloads på http://www.itpro.no ligger det vel en del gratis programmer for slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 8, 2007 Fins vel en ripper som fikser dette en plass vel: klø : Eller få han som la ut den filen til å sende den på mail Nå har jeg ny fin ringetone !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 8, 2007 Steike og nydelig lyd ! Men må si sikkerheten sto høyt i gamledager ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...