#1 Skrevet August 12, 2007 http://www.ebaumsworld.com/video/watch/28672/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2007 hehe tøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2007 denne var fet!!! Guy!! there's nothing there.. lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2007 HAHA! Konge, skulle ha prøvd det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2007 Helt sjeft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2007 Ha dette hadde jeg virkelig sett humoren i gitt.. NOT! hadde noen gjort slik mot meg, er det stor sjanse for at jeg hadde fått bot for legemsfornærmelse etterpå. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2007 Ha dette hadde jeg virkelig sett humoren i gitt.. NOT! hadde noen gjort slik mot meg, er det stor sjanse for at jeg hadde fått bot for legemsfornærmelse etterpå. Jan Brede Du har da ikke blitt så gammel og grå at du ikke tåler en spøk Jan Brede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2007 HAHA, priceless! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2007 Haha, den var festlig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2007 Ufattelig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...