#1 Skrevet August 12, 2007 Jeg har brukt denne fantastiske søkefunksjonen om noen hadde tenkt å nevne det men fant ikke det jeg lette etter så here I go: Går litt i surr for meg dette med hvilke flenser som passer til hvilke turboer! Trenger litt forklaring på hva som passer til hva. Har sett på denne turboen: http://veloxmotor.com/index.asp?case=show_product&main_category_id=18&category_id=27&sub_category_id=45&object_id=97 Virker som et greit alternativ på en 3B med litt futt i? Hvilken flens må denne ha? T3/T4 eller er jeg ikke i nærheten engang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2007 Hverken T3 eller T4 flens passer om du kjører med grenrør med KKK flens;) Men man får jo mange grenrør til 5'mere som har enten T3 eller 4 flens, men mange av disse er vel gjerne dyrere custom grenrør. MEN, denne turboen kan også leveres med noe tilsvarende kkk 8'er hus, er iallfall noe lik den turbonetics saken jeg kjører med på rs2 grenrør, bla Jonus og KRB leverer disse... Btw har KRB prisgaranti på disse;) J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2007 Hverken T3 eller T4 flens passer om du kjører med grenrør med KKK flens;) Men man får jo mange grenrør til 5'mere som har enten T3 eller 4 flens, men mange av disse er vel gjerne dyrere custom grenrør. MEN, denne turboen kan også leveres med noe tilsvarende kkk 8'er hus, er iallfall noe lik den turbonetics saken jeg kjører med på rs2 grenrør, bla Jonus og KRB leverer disse... Btw har KRB prisgaranti på disse;) J. Akkurat nå "kjører" jeg ikke noe spesielt grenrør. Hvor har du KKK-flensen i fra? Tenkte jeg skulle gå for et fra Furans-grenrør så da må jeg vel velge hvilken flens jeg skal ha? Greit at det passer:) Mener du at KRB er bedre på pris? Etter det jeg så leverer de "selvfølgelig" keramiske kulelager og da ble den vel noe dyrere en 8300? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2007 Hos KRB så koster disse netics turboene 10000kr blank, da med ''rett'' flens for oss Audi folk, vet ikke om velox kan levere disse til den prisen de har oppført, 8300...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2007 Hvis jeg får tak i annet grenrør med flensen som passer overens med den velox selger så blir det vel det samme hvor jeg kjøper den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2007 -Ville iallfall forhørt meg litt mer om specs på denne turboen, stod heller lite på siden hans... Men ser ut som noe samme den KRB har, men hos de setter de sammen str på kompressorhus og eksos alt etter hvilken effekt du vil ha, og spool-up, etc. Noe Jonus forøvrig også gjør for deg. Sjekk ut denne siden, her er litt mere info: http://www.turboneticsinc.com/products/index.php?category_id=70 Mener min turbin heter noe som Super E50 eller no, skal ha max effektuttak på 480hk. Flere andre her på forumet som kjører på tilsvarende tuboer i ymse utgaver av Super E50 og E60, så kan vel være noen som kan fortelle deg litt mere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...