#1 Skrevet August 12, 2007 http://www.core77.com/blog/object_culture/twodimensional_kids_slow_traffic_7131.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2007 Rett og slett genialt... "Barn leker" skilt har liksom ikke samme effekten som barn som faktisk leker...eller bare er der: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2007 Fungerer i 2 uker, så begynner du å gi faen i å se etter unger i veien. Og plutselig en dag *fomp fomp*... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2007 like idiotosk som disse "3-d" fartsdemprene i fredrikstad..folk går på den en gang...så vet man det neste gang... liker sånn jeg så i tyskland: "Fare for fartshinder" kjørte 50m og der lå det trukket 4-jernrør over veien (små da) men disse er mobile.. dem flytter dem innimellom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2007 Ikke umulig at dette faktisk funker selv om folk har "sett den før". Blir litt sånn som fotoboksen i Vålerenga tunnellen i oslo, det kan umulig være bare førstegangskjørere av tunnellen som blir fotografert av den boksen. Så folk blir tatt selv om de vet at den står det, men glemmer det i farten kanskje. Tror jeg selv ville ha blitt tatt av den var det ikke for at GPS`en sier fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2007 Politiet gjorde jo noe lignende her i landet. De satte opp pappfigurer av politifolk i veikanten, og de forsøkte også med å parkere tomme politibiler i veikanten, og ja, det satte ned farten, begge deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2007 Politiet gjorde jo noe lignende her i landet. De satte opp pappfigurer av politifolk i veikanten, og de forsøkte også med å parkere tomme politibiler i veikanten, og ja, det satte ned farten, begge deler. Var det her i landet? Jeg vet det har vært brukt både i Danmark og Tyskland med ganske stort hell. Der satte de utrangerte uniformerte biler på typiske kontrollplasser også flyttet de den litt bakover og hadde fartskontroll der av og til. man visste mao aldri om det var kontroll eller om det bare var bilen som sto der: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2007 Ikke umulig at dette faktisk funker selv om folk har "sett den før". Blir litt sånn som fotoboksen i Vålerenga tunnellen i oslo, det kan umulig være bare førstegangskjørere av tunnellen som blir fotografert av den boksen. Så folk blir tatt selv om de vet at den står det, men glemmer det i farten kanskje. Tror jeg selv ville ha blitt tatt av den var det ikke for at GPS`en sier fra. Får du signaler langt nede i tunnlen? Min klarer ikke det De pappfigure var geniale, kommer vel hit med tiden også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...