#1 Skrevet August 12, 2007 Har funnet en potensiell bil for min mor og lurer på om noen i Stavanger-området kunne tatt en titt på den for meg ?? Kjøper ikke bil usett uansett selv om det er en 2007 modell bil. Det er en Golf Plus 1.9 TDI med DSG kasse. Noen som kjenner til den personen som selger bilen også ?? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10836510&sid=xz1abc4of7z606831 Zimmermann Import heter firmaet/personen som selger bilen....står ikke noen adresse bortsett ifra 4020 Stavanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2007 Bump...............noen som har en liten time til overs ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2007 Begynner å haste litt........noen som vil hjelpe et klubbmedlem en liten time ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2007 Navnet Ferdinand Zimmerman gav meg noen assosiasjoner, og etter litt googling kom jeg frem til at det er en med det navnet som har bodd her i Kvinnherad kommune. Om det er han jeg tror er han opprinnlig fra Tyskland, men bor i Norge. Han har tyske foreldre, som er advokater om jeg ikke husker helt feil. Jeg vet ikke noe spes om personen, men tror han hjelpte en bekjent av meg en gang til å hente bil i tyskland for en del år tilbake siden. Nå kan det jo tenkes at det er flere personer som hetter det samme, hehe. Men du kan jo spørre ham om han har bodd i kvinnherad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2007 Navnet Ferdinand Zimmerman gav meg noen assosiasjoner, og etter litt googling kom jeg frem til at det er en med det navnet som har bodd her i Kvinnherad kommune. Om det er han jeg tror er han opprinnlig fra Tyskland, men bor i Norge. Han har tyske foreldre, som er advokater om jeg ikke husker helt feil. Jeg vet ikke noe spes om personen, men tror han hjelpte en bekjent av meg en gang til å hente bil i tyskland for en del år tilbake siden. Nå kan det jo tenkes at det er flere personer som hetter det samme, hehe. Men du kan jo spørre ham om han har bodd i kvinnherad. Pratet med han igår kveld å da sa han at han hadde gått på skole i Ålesund et år. Ellers hørtes han mere norsk enn tysk ut........får bare vente å se om noen kjenner til han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2007 Bumper denne opp igjen.........dette begynner å haste litt da min mor trenger ny bil. Jeg betaler en liten belønning til den som tar på seg bryet med å se på bilen for meg. 155 personer som har lest tråden hittil uten respons 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2007 Hadde jeg hatt tid skulle jeg hjulpet deg, men er desverre travelt opptat både dag og kvellstid i dagene fremover! Og i helga blir det sørlandstur desverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 14, 2007 Hadde jeg hatt tid skulle jeg hjulpet deg, men er desverre travelt opptat både dag og kvellstid i dagene fremover! Og i helga blir det sørlandstur desverre! Hmmm,hva med neste uke da ? Vil ikke mase men jeg spør for det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 14, 2007 Hadde jeg hatt bil kunne jeg sett på den for deg jeg. Men kan undersøke litt om jeg får lånt meg en for å titte. Evt kan vi da gjøre et bytte, du titter på den røde s2`n på autodb for meg og jeg titter på golf for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2007 Hadde jeg hatt bil kunne jeg sett på den for deg jeg. Men kan undersøke litt om jeg får lånt meg en for å titte. Evt kan vi da gjøre et bytte, du titter på den røde s2`n på autodb for meg og jeg titter på golf for deg Hvilken rød S2 er det du tenker på da ? Hvis det er den rød S2 sedanen så er det en bilen til en kompis av meg. Hvis ikke så kan du gjerne sende meg info........føler jeg blir litt inhabil i og med det er bilen til en kompis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 14, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1590939 Er denne jeg tenker på, men hadde vært fint hvis du kunne kommet med litt info om den? Utstyr, mods o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 14, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1590939 Er denne jeg tenker på, men hadde vært fint hvis du kunne kommet med litt info om den? Utstyr, mods o.l Ser ut som det har ordnet seg med en som kan se på Golfen. Men den bilen er en kompis sin ja...........kan alltids ta en titt hvis du ikke syns jeg er inhabil siden det er bilen til en kompis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 14, 2007 Tenker først og fremst på info om den. Har ikke tatt meg bryet med å ringe han enda, siden annonsen er så kvass Har nemlig et par andre på hånda også, men husker jeg så denne på våler trefet i fjor. Satt det ikke cayenne bremser på den? Hva mer er gjort og hvordan utstyr er det på den? import når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 14, 2007 Tenker først og fremst på info om den. Har ikke tatt meg bryet med å ringe han enda, siden annonsen er så kvass Har nemlig et par andre på hånda også, men husker jeg så denne på våler trefet i fjor. Satt det ikke cayenne bremser på den? Hva mer er gjort og hvordan utstyr er det på den? import når? Vil anbefale deg å ringe han først,så kan jeg evt. ta en titt på den for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 15, 2007 Hvis det ikke skulle ordne seg kan nok jeg ta en titt på den bilen for deg i neste uke om ønskelig. Har ikke tid før det desverre. (og trenger ikke noe belønning) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 15, 2007 Hvis det ikke skulle ordne seg kan nok jeg ta en titt på den bilen for deg i neste uke om ønskelig. Har ikke tid før det desverre. (og trenger ikke noe belønning) Kjell Roulund skal se på bilen imorra Så det har ordnet seg.........men takk allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 15, 2007 Det var kjekt det ordnet seg, lykke til da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 15, 2007 Kjekt at klubb-medlemmer kan brukes til slikt også. Fikk et klubb-medlem til å sjekke Passaten jeg kjøpte ifjor også (Tusen takk Kristian Pettersen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 17, 2007 Hva blir det til da? Blir det noe kjøp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 17, 2007 Hva blir det til da? Blir det noe kjøp? Jepp,bilen er kjøpt !! Tusen hjertelig takk for hjelpen Kjell !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 17, 2007 Bare hyggelig å kunne hjelpe. Håper moren din blir fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...