#1 Skrevet August 12, 2007 Engelske Autocar har fått prøvekjøre GTI W12, og har også et kort intervju med prosjektlederen, som fortalte at bilen ble bygget på bare 8 uker... http://www.autocar.co.uk/VideosWallpapers/Videos.aspx?AR=226797&CT=V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2007 Vel.. dette burde vel sette Golf Gti på kartet igjen.. Som i gamle dager (70-tallet) da de eneste bilene som gikk nevneverdig fortere var navn som Lamborghini,Porsche og Ferrari.. ME LIKE! I got to have one of these! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2007 jeg får opp bare lyden. ikke noe bildet:( Hva mangler jeg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2007 jeg får opp bare lyden. ikke noe bildet:( Hva mangler jeg da? Antagligvis er bilen FOR RÅ for skjermen din.. (Kunne ikke dy meg..) Venstreklikk og bruk web-tjenesten for å finne riktig program.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2007 Hva skal man si..... rett og slett brutalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2007 Jeg er for å legge press på VW så de bygger disse bilene! Slik at når jeg er gammel og uaktuell, så kan jeg kjøpe meg en brukt slik en for alle sparepengene.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2007 bloody hell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2007 om en sånn bil noen gang blir serieprodusert SKAL jeg ha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2007 Bare meg, eller var det dårlig med veigrep i svingene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2007 Bare meg, eller var det dårlig med veigrep i svingene? Tror bare det var betongdekket som sørget for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2007 Pokker.... akkurat nå som jeg har fått prøvekjørt drømmegolfen så dukker det faen meg opp noe råere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 13, 2007 SYYkt grise fett.... Vill ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2007 Jeg synes VW hermer litt etter denne. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10810112&sid=xz2aqFooZ5T935322&pos=null&tot=null 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 13, 2007 Jeg synes VW hermer litt etter denne.http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10810112&sid=xz2aqFooZ5T935322&pos=null&tot=null Bortsett fra at Golfen er ca 1000x fetere enn den frosken der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 13, 2007 Jeg synes VW hermer litt etter denne.http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10810112&sid=xz2aqFooZ5T935322&pos=null&tot=null Utseende/luftinntak er ganske likt ja. Og noen frosk er nok ikke den Renaulten:) Den er sjukt rå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 13, 2007 Sett filmen 4 ganger nå og jeg får ikke nok........... Herresweetjesusmuhammedbuddahmesias jeg vil ha en sånn og det NÅ!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 13, 2007 Utseende/luftinntak er ganske likt ja.Og noen frosk er nok ikke den Renaulten:) Den er sjukt rå. Jeg kan skrive under på at denne Renaulten er VELDIG rå! Har sett den i aksjon som oppklaringsbil på asfalt-rally, og den hadde en meget grom lyd og kjørte fortere enn flere av deltagerbilene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 13, 2007 sykt rå. håpe på flere biler av den. men prisen blir vel syyyyyyk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 14, 2007 Utseende/luftinntak er ganske likt ja.Og noen frosk er nok ikke den Renaulten:) Den er sjukt rå. Franske biler er og blir frosker Men det er en rå frosk da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 14, 2007 Hadde golfen 4x4 eller er det rwd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 14, 2007 Måtte le litt når han designeren dukket opp i intervjuet:) do samsing spesial for se show:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 14, 2007 jaja.. bare å slå i stykker sparegrisen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 14, 2007 sykt rå. håpe på flere biler av den. men prisen blir vel syyyyyyk. Definitivt en avgifts-killer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 14, 2007 Bare en ting å si. BRUTALT!!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 14, 2007 Jeg vil ha en slik en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...