#1 Skrevet August 12, 2007 Har en passat 2006mod 3C 1.9TDI. Når jeg gjir på opplever jeg att det plystrer mer en normalt og når jeg slipper trykket høres det ut som en lastebil som girer! Noen som har tips på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2007 Ingen? Har snakket med møller, de mener det er normalt. Har en caddy 1.9tdi som firmabil, samme motor men uten denne suselyden. Snakket med hoved teknikeren på rysja (eller hva det heter) han mente på att det var lekasje... Men er ikke så enkelt å få gjort noe med dette når verkstedet ikke er interesert i å se på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2007 Siden den er såpass ny burde de vel ta inn den å se på den ? Går den som normalt da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2007 Er ikke så lett å sette den inn når jeg får den tilbake å de mener det er normalt: bh : Ikke som den skal nei. Den bruker mer olje en normalt og dette har de bare sakt att jeg skal følge med på samt forbruket på mila har gått opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2007 Turboen som begynner å takke for seg kanskje.......?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...