#1 Skrevet August 12, 2007 Bilen min har oppvarmede forseter. Jeg har kjøpt et nytt interiør hvor det ikke er oppvarming. Noen som vet letteste måten å få setevarme i de nye setene? Jeg har kikket litt på de gamle setene og der kan jeg dra ut midtre delen av ryggputene og under der er setevarme elementet. Dette er sydd fast i setet i "toppen". De nye setene har midtre delen av ryggputen fastsydd slik at den kan jeg ikke ta ut slik som på de gamle setene. Bilen det gjelder er en Passat B5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2007 dra av trekket og lim inn nye fra møller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2007 Hmm møller hadde ingen til å lime inn. De hadde orginale varmeelementer, men disse kostet litt over 2000,- for hver stol. God Jul sa jeg og gikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2007 Enkelte varmeelementer er en del av selve trekket og kan derfor ikke skiftes separat nei. Spørs jo da bare hvilken type dine seter har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2007 Har nå fått skjært ut alle varmeelementene av de orginale setene.. Men jeg får de ikke til å passe inn under trekket i de nye setene da det er tverrgående sømmer der det sitter noen klips som binder dette sammen med resten av setet.. Tror løsningen blir å legge varmen inn på undersiden av noen skreddersydde setetrekk jeg har og heller bruke de om vinteren, og kjøre uten trekk om sommern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...