Anbefalte innlegg

Bilen min har oppvarmede forseter.

Jeg har kjøpt et nytt interiør hvor det ikke er oppvarming.

Noen som vet letteste måten å få setevarme i de nye setene?

Jeg har kikket litt på de gamle setene og der kan jeg dra ut midtre delen av ryggputene og under der er setevarme elementet. Dette er sydd fast i setet i "toppen".

De nye setene har midtre delen av ryggputen fastsydd slik at den kan jeg ikke ta ut slik som på de gamle setene.

Bilen det gjelder er en Passat B5.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra av trekket og lim inn nye fra møller....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm møller hadde ingen til å lime inn.

De hadde orginale varmeelementer, men disse kostet litt over 2000,- for hver stol.

God Jul sa jeg og gikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelte varmeelementer er en del av selve trekket og kan derfor ikke skiftes separat nei. Spørs jo da bare hvilken type dine seter har...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått skjært ut alle varmeelementene av de orginale setene.. Men jeg får de ikke til å passe inn under trekket i de nye setene da det er tverrgående sømmer der det sitter noen klips som binder dette sammen med resten av setet.. Tror løsningen blir å legge varmen inn på undersiden av noen skreddersydde setetrekk jeg har og heller bruke de om vinteren, og kjøre uten trekk om sommern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.