Hva heter disse Porsche felgene?

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva disse felgene heter men på beckinvest.no har de mye fete porsche felgs. Mulig du finner disse der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har mye fint på beckivest ja.. Men vil ha disse jeg.. Sikkert grisedyre men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De så BILLIGE ut!!!: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet er jeg jo dønn teit, men ser ikke dette ut som noe bbs opplegg med porche cap?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva de heter, men man får de i repro fra statene til rundt 6000kr + frakt og mva.

gforce_silver_right_porsche.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva de heter, men man får de i repro fra statene til rundt 6000kr + frakt og mva.

gforce_silver_right_porsche.jpg

Men frakten pleier jo nesten noen ganger å ligge på det samme som prisen på felgene.?

Sjekket opp noen felger derfra til 700$ og så skulle de ha 500$ for frakten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men frakten pleier jo nesten noen ganger å ligge på det samme som prisen på felgene.?

Sjekket opp noen felger derfra til 700$ og så skulle de ha 500$ for frakten...

Blir da uansett billige felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo men nå var dette ikke noen felger i Porche klassen. RS6 felg i chrome uten dekk. Mest for morro skyld å se hva man totalt havner opp på. Og da ble det ikke så billig lenger synes jeg. Men det trenger jo ikke være facit for alle felger. Kunne godt tenkt meg TSW Holsten om det ble billigere derfra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo men nå var dette ikke noen felger i Porche klassen. RS6 felg i chrome uten dekk. Mest for morro skyld å se hva man totalt havner opp på. Og da ble det ikke så billig lenger synes jeg. Men det trenger jo ikke være facit for alle felger. Kunne godt tenkt meg TSW Holsten om det ble billigere derfra...

Du kan jo prøve å få tak på Chrome RS6 felger i norge og se hva de kommer på. Tviler på at du i det hele tatt for tak i det og om du skulle være så "heldig" så hadde nok prisen vært 3 ganger så høy som fra statene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva de heter, men vil tippe det kanskje er HRE som har lagd de, også mulig det er en BBS variant. Hadde de ikke vært skrudde hadde jeg tippe Manthey.

Uansett er fellestrekk for alle forslag at de koster omtrent det samme som en middels bruktbil, og BBS er vell det billigste alternative du kan håpe på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det på Ebay du fant de? Må finne meg en forhandler så jeg vet hva feriepengene går til, til våren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke dette RH porsche kopi felg fra FVD?? du kan kontakte sjefen min på Autotuning. send mail på info@autotuning.no jeg har ferie for tiden så jeg gidder ikke kontakte han nå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke dette RH porsche kopi felg fra FVD?? du kan kontakte sjefen min på Autotuning. send mail på info@autotuning.no jeg har ferie for tiden så jeg gidder ikke kontakte han nå :D

Takker :) Skal sende en mail til han jeg :) Blir det deg jeg skal prute med da? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :) Skal sende en mail til han jeg :) Blir det deg jeg skal prute med da? :P

er bare mekanikker jeg ;) bryr meg lite om butikken der.. har ikke priser eller noe i hodet jeg...

jeg sklul...heheh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes massevis av lignende felger til salgs på Ebay.de. Eneste som er litt dumt er at bakfelgene har litt lavt innpress...............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes massevis av lignende felger til salgs på Ebay.de. Eneste som er litt dumt er at bakfelgene har litt lavt innpress...............

Ventet lenge på svar ifra nettop deg Pål ;) Hadde jo kunne tenkt meg og fått tak i disse felgene, med alle 4 i 8,5.. Da blir vel ikke inpresset blir vel ikke så ille på "RS" comp'en min?

EDIT: var foresten 8,5 x 18 et 52 og 10 x 18 et 58 på disse jeg fant..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ventet lenge på svar ifra nettop deg Pål ;) Hadde jo kunne tenkt meg og fått tak i disse felgene, med alle 4 i 8,5.. Da blir vel ikke inpresset blir vel ikke så ille på "RS" comp'en min?
Hehe har fulgt med i denne tråden her ;) De jeg har sett i den bredden der er kun 8x18 med ET42. Dvs du havner på cirka ET 22 med 20 mm spacer...........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen jeg har jo RS2 boltsirkel jeg .. Trenger jeg spacere da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen jeg har jo RS2 boltsirkel jeg .. Trenger jeg spacere da?
Ahhh.........nei det gjør ikke du da. Men du må dreie opp navhullet littegranne. Men hvem som lager de felgene der aner jeg ikke,har aldri sett noe produsent-navn på de. De kalles for alt ifra BBS Lemans style til BBS Motorsport-style osv osv.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh.........nei det gjør ikke du da. Men du må dreie opp navhullet littegranne. Men hvem som lager de felgene der aner jeg ikke,har aldri sett noe produsent-navn på de. De kalles for alt ifra BBS Lemans style til BBS Motorsport-style osv osv.........

Får håpe jeg finner disse innen neste sommer, i ønskede dimensjoner.. Lyst på Keskin KT2, BBS Lemans, RH PD Rad eller noe hvis ikke, men det er det jo så mange som har gjort før.. Aldri sett disse på en Audi jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe jeg finner disse innen neste sommer, i ønskede dimensjoner.. Lyst på Keskin KT2, BBS Lemans, RH PD Rad eller noe hvis ikke, men det er det jo så mange som har gjort før.. Aldri sett disse på en Audi jeg :D
Det er meget pene felger det der.....har ikke peiling på om det er ekte skrudde felger eller fake. Har sett noe lignende på en Sveitsisk S2 sedan å det kledde bilen MEGET godt (bilen var sort) : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meget pene felger det der.....har ikke peiling på om det er ekte skrudde felger eller fake. Har sett noe lignende på en Sveitsisk S2 sedan å det kledde bilen MEGET godt (bilen var sort) : rock :

Det bildet må du jo finne til meg ;) Synes felga var fete, så må da gå an og finne noe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare mekanikker jeg ;) bryr meg lite om butikken der.. har ikke priser eller noe i hodet jeg...

jeg sklul...heheh

Uflaks for meg da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.