Anbefalte innlegg

Ja..da var det altså min tur.. 11.Aug ble bilen min key'a på sidene og delvis på panseret.

Det ser også ut som noen har tatt en spasertur over panseret da det er skomerker der.. Ingen bulker heldigvis. Er forsåvidt glad jeg ikke tok vedkommende på fersken..Da hadde det vel ironisk nok vært jeg som hadde vært bak lås og slå i dag. Nu vel, det værste raseriet har gitt seg, og jeg har hatt en prat med både politi og forsikringsselskap. Politiet mente det var liten vits i å anmelde, og som jeg ventet var det lite sympati å få der. Forsikringsselskapet skal ha 4000.- i egenandel samt at jeg ramler ned fra 70 til 40 % bonus. Så det blir jo litt fra egen lomme det her. Med egenandelen koster det meg rundt 22 000 flis før jeg er oppe på 70% bonus igjen . Topp det.

Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder i løpet av kvelden..

 

Og om noen mot formodning har sett noen gå løs med nøkkel på en A6 med RS6 karosseri i Stadsingeniør Dahls Gt i Trondheim den aktuelle kvelden , så tas tips imot med takk og bukk og high five.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er surt.

 

Lurer litt på hvordan forsikringsselskap du har som trekker deg 30% i bonus.. Bonustap skal kun gjelde når skaden er selvforskyldt. f.eks du har skyld i en ulykke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Sparebank 1 forsikring..Full kasko. Er det ikke vanlig praksis å trekke så mye ? Kanskje jeg må fram med utestemmen da ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme skjedde på den gamle a4 jeg hadde før. der meldte jeg det til politiet og da fikk jeg ikke bonustap,men måtte betale egenandel på 4000.

Du må anmelde det, bare for å ha et bevis(samme om det blir oppklart eller ikke) da skal ikke forsikringsselskapet trekke deg i bonus. det var iallefall det jeg fikk høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.