#1 Skrevet August 13, 2007 Kunne tenke meg å sjekke ut import av TSW Holsten i 20". Noen som har adresser til noen butikker som sender over dammen? Noen erfaringer f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2007 Bare for å ha spurt, har du sjekket pris hos noen av gutta som er på forumet her? Jon? Christer? Stian? Ikke misforstå, jeg er totalt for å finne de beste prisene selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2007 Bare for å ha spurt, har du sjekket pris hos noen av gutta som er på forumet her? Jon? Christer? Stian?Ikke misforstå, jeg er totalt for å finne de beste prisene selv.. Nei det har jeg ikke. Ble bare å begynne i denne enden før jeg spurte de. Må nesten få noen etternavn på de også av deg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2007 Du har jo http://www.customwheelsdirect.com. Har ikke handlet der, men har vært i kontakt med de med ulike spørsmål ved forespørsel på noen hjul. Greie og raske til å svare. Skal være veldig seriøse og ikke minst billige. Også har de fri frakt i hele USA hvis du skal sende felgene over med jetcarrier. Da får du ingen fraktkostnader andre enn de jetcarrier står for. De sender også til slike "lageradresser" i USA. Andre nettbutikker sender kun til samme adresse som kredittkortadressa di. Da er det nettbutikken selv som står for shippinga til norge. Dette er gjerne ikke så gunstig. Når det gjelder pris er det mye å spare på å kjøpe slike "ikke hyllevare"-felger i USA. Dekk er også billig der borte så sørg for å kjøpe en felgpakke med dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2007 Du har jo http://www.customwheelsdirect.com. Har ikke handlet der, men har vært i kontakt med de med ulike spørsmål ved forespørsel på noen hjul. Greie og raske til å svare. Skal være veldig seriøse og ikke minst billige. Også har de fri frakt i hele USA hvis du skal sende felgene over med jetcarrier. Da får du ingen fraktkostnader andre enn de jetcarrier står for. De sender også til slike "lageradresser" i USA. Andre nettbutikker sender kun til samme adresse som kredittkortadressa di. Da er det nettbutikken selv som står for shippinga til norge. Dette er gjerne ikke så gunstig. Når det gjelder pris er det mye å spare på å kjøpe slike "ikke hyllevare"-felger i USA. Dekk er også billig der borte så sørg for å kjøpe en felgpakke med dekk. Dette høres bra ut!! Vet du hva tollsatser er på slikt? Det må vel tolles inn av kjøpsprisen når det havner hos ekspeditør i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2007 Dette høres bra ut!!Vet du hva tollsatser er på slikt? Det må vel tolles inn av kjøpsprisen når det havner hos ekspeditør i Norge? Kun Moms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2007 Kun Moms. Ja dette begynner å se lovende ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...