S2 understall på Type 81.noen som har og-

Anbefalte innlegg

Vet hva jeg trenger?

 

Slik jeg har sett så er travers framme lik på S2 og type 81q litt andre stab stag fester hvis jeg ikke husker feil..

 

bak vet jeg ikke...

 

Så hva trengs? holder det med bærearmer, stabstag, spindler og fjærbein? eventuelle drivaksel problemer tar vi en annen gang:)

 

Hva med girkassefester hvis man bytter til komplett S2 travers? forskjell på travers til 5 og 6 trinn eller er det bare festene?

 

og sist men ikke minst... noen som har noe slikt liggende å slenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som reklamert ved tidligere andledning har jeg:

komplett drivaksling system m/komplett 6 tr girkasse/(fester,overføring o.l) f.o.m girkassen og bak over. Da er det mellomaksling,diff,drivakslinger,baktravers,bakbærearmer,fjærbein,nav/hjullager, bak bremsekalipter,skiver( helt urørt og org fra en 94`S2 coupe) Har evt travers framme også, men den er jeg usikker på om er til 4 el 5 syl (noen som vet om de er forskjellige?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og her snakker vi om hvor mange donaldpenger for hele sulamitten=)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nå tenkt meg blanke norke kroner for det da :P:)

Men jeg har sendt PM til deg. Du kan velge om du vil ha med delebilen på kjøpet eller ikke. Kan skru av mye rart som du trenger ikke og dermed få den billigere : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.