#1 Skrevet August 13, 2007 Har 2 luftfiltrer... Retur-lufta blåser rett ut... Må det være sånn? (Gladern er portet, mindreladhjul og sitter chip i bilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2007 Orginalt er det et rør som slipper luften tilbake til g-laderen ( istedenfor det høyre luftfilteret du ser på bildet. Veivhusventilasjonen og tomgansventilen skal også kobles på denne slangen. ( istedenfor de to små filtrene du har der ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2007 Orginalt er det et rør som slipper luften tilbake til g-laderen ( istedenfor det høyre luftfilteret du ser på bildet. Veivhusventilasjonen og tomgansventilen skal også kobles på denne slangen. ( istedenfor de to små filtrene du har der ) Burde jeg fjerne dette og gjøre alt orginalt...? Eller mister jeg hk da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2007 Det jeg ville gjort på din, er å ta ene filteret ned der kullfilter tanken sitter nå, og ta filter nr 2 der filter nr1 er nå og legger opp en avskjerming. Der filter nr 2 sitter nå, får du ikke en hest ekstra da det er mye varm luft der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...