#1 Skrevet August 13, 2007 jeg fikk litt høy CO måling på eu kontrollen så jeg bare lurte på om det er noen som har noen tips ang og få ned den målingen=??` mvh sigmund nilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2007 Noen påstår at en blanding av E85 og bensin gjør at avgassen blir bedre. Lenge siden det er byttet plugger og olje på bilen. I såfall vil dette hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2007 hadde håpet på en billig løsning så jeg bare får bilen igjennom. så kan jeg ta de nødvendige tingene på sikt... btw.. pluger og ledninger til 2,8 koster flesk!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2007 Hva er høy da? Litt enklere å svare om du legger ut de forskjellig verdiene Generelt (Veldig) Veldig høy si opp til 5-6-7%: Lambda mellom, 1,5-4%: Vanntemp sensor lav: 1-2%: Plugger, luftfilter, eksoslekkasje, katalysator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2007 han nevnte noe i farta om at tomgangen så lå den på 0,5-0,6 og på turtall så var den 0,8. hva dette betyr har jeg ikke en anelse om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...