#1 Skrevet August 13, 2007 Kom hjem forleden dag etter å ha vært ute å kjørt litt... Bremser ned for å svinge inn innkjøringa mi når jeg hører noe som ligner på et hagleskudd... Bilen oppfører seg akkurat som før, men har fått en ulyd i bakstillinga.... Fant idag ut hva det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2007 tror du burde bytte bremseskiver bak også.. så jo ikke akkurat bra ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2007 Long time - no service ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2007 Lenge siden det er skifta noe i bakstillinga annet enn klosser og calippere.. Den er tight og fin med unntak av det "bikkjebeinet"... Det skal også nevnes at det finnes ikke slakk i kulene på staget... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2007 Men staget er av gamle typen ser jeg. Det får du ikke kjøpt lenger da det nye er av plast. Bare så du ikke tror du har fått feil da du kjøper nytt. Koster ca 530 kr hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2007 Men staget er av gamle typen ser jeg. Det får du ikke kjøpt lenger da det nye er av plast. Bare så du ikke tror du har fått feil da du kjøper nytt. Koster ca 530 kr hos Møller. Plast!? Bestillte hos Mekonomen... Koster 370 veil, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2007 He he....ja. Møller selger plaststag. Dyrere var de også......hmmmm sjokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...