#26 Skrevet September 7, 2007 noen som vet hvor rele til sentrallås sitter,og hvilket? Er ikke noe rele....kun pumpa i tilegg fins det er microbryter i hver dør. Men den får og signal via interiørlys forsinker controllen Pumpa får strøm via sikring 19. sjekk at brytere/lys funker som det skal... Får du låst bilen fra passasjerdøra? er jo vacumstyrt det der. Låses en dør skal alle låses. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 7, 2007 jeg hadde akk samme prob som deg med sentrallåsen +div andre ting. da var det en del kortslutninger samt ødelagte kabler i gjennomføringen over til bakluka. så denne er verdt å sjekke. slik så min ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 14, 2007 Hei, hvordan fiksa du temp. måleren? har samme problem på bilen min, en 95 mod 80, bytta termostat, men temp. måleren står fortsatt bare såvidt over 50 grader, målte motor temp. med vag-com og den viste 96 gr. etter en lang kjøretur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 14, 2007 Tipper du har en def multigiver...den brune med 4 tilkoblinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 2, 2007 Tipper du har en def multigiver...den brune med 4 tilkoblinger Prøvde å koble giveren til jord og det gav fullt utslag på temperatur måleren. Det tyder vel på at det giveren/føleren som er defekt, takk for tips! Er bare å få byttet da, så ganske lett ut ..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...