#51 Skrevet September 3, 2007 Takk for at dere lot meg stå igjen på brygga i Moss!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 3, 2007 Takk for at dere lot meg stå igjen på brygga i Moss!!! Alexander sa til han karen som plaserte bilene at den golfen må ikke være med !! Vi rakk ikke og si ifra at den måtte være med ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 3, 2007 Til salgs; Bakrutesenker Audi B4. Lakkert sort, uvist stand pr. skrivende stund. Humra godt når jeg fikk servert den historien der. Regner med du har sett denne: bakrutesenker 80 tilsalgs (+bakfanger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 3, 2007 Alexander sa til han karen som plaserte bilene at den golfen må ikke være med !! Vi rakk ikke og si ifra at den måtte være med ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 4, 2007 hvor blir bildene som thomas tok lagt ut hen a??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 4, 2007 Han sliter litt med kameraet sitt... Men kommer så fort den minnebrikka skjønner at det faktisk ER bilder der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 6, 2007 For å bevise at jeg jobber med saken, legger jeg et lite utvalg av UREDIGERTE bilder fra møkkakameraet som ikke gjorde annet enn å krangle... Legger ut alle bildene som det ble noe av så fort jeg har gått gjennom alt. Joggebukse-mafia'n: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 6, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 6, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 6, 2007 Fytti:p Morro og se ! Men må få vekk den derre bakfangeren: gråter : Bilen ser jo ikke ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 6, 2007 Sant, den fangeren der passer dårlig på den bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...