Anbefalte innlegg

Legger denne ut for en venn, som sliter!

Hans forklaring:

Når jeg tråkker inn gasspedalen og øker farta litt inn mot et kryss.... trykker inn clutchen så detter turtallet HELT ned og bilen stopper. kjører jeg fint inn mot krysset så detter turtallet til normalt. i tilleg så hender det seg at bilen rusker litt når jeg ligger å puttrer i 50-60kmt...motoren dør også når jeg gir på å skal gire ned... (om jeg bruker litt tid på å skifte gir)

Ett spm til:

Når jeg kobler ut LMM, hvordan vil bilen funke i "nød modus" ? og er det skadelig? eventuelt hvor lenge kan man kjøre med det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger denne ut for en venn, som sliter!

Hans forklaring:

Når jeg tråkker inn gasspedalen og øker farta litt inn mot et kryss.... trykker inn clutchen så detter turtallet HELT ned og bilen stopper. kjører jeg fint inn mot krysset så detter turtallet til normalt. i tilleg så hender det seg at bilen rusker litt når jeg ligger å puttrer i 50-60kmt...motoren dør også når jeg gir på å skal gire ned... (om jeg bruker litt tid på å skifte gir)

Ett spm til:

Når jeg kobler ut LMM, hvordan vil bilen funke i "nød modus" ? og er det skadelig? eventuelt hvor lenge kan man kjøre med det?

tar du av lmm vil bilen gå i nødmodus.. lader vel 0,3 bar eller noe.. og går deretter, bare å plugge lmm på igjen og bilen går som før. Sjekk om den suger falskluft..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.