#1 Skrevet August 13, 2007 Hei. Har tenkt å lease en audi a3 8P 3 dørs, å hive på bodykit, men kan jeg montere sideskjørt, å fjerne dem etter 3 år, uten å ødelegge noe ? Når jeg leverer den tilbake, skal bilen skal være slik den var når den forlot audi senteret. Kan noen svare meg på det ? Hørt at man må lime i kanalen, å klarer jeg å fjerne lim osv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2007 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2007 vet ikke hvordan det er med det originale sideskjørtene, men kjøper du noe av kjent merke så burdte det være mulig og feks feste det med original klips/festepunkter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2007 Som regel blir sideskjørt festa med sicaflex o.l. Det sitter noe vanvittig om du har på for mye. Eneste måten å fjerne dette på er jo mekanisk (skjære/skrape vekk). Hadde aldri gidda å gjort dette på en bil jeg skulle levere igjen, men det er ditt valg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...