#1 Skrevet August 13, 2007 Noen som aner hvem det er som lager svarte reflexplater til RS2? Evnt. hvor man kan få tak i disse også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2007 Helt vilt tippet, kanskje noen som har lakkert orginal plata? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2007 Hmm.. Håper da at det er noe anna å få tak i. Var på NBS for et par år sia og da hadde de ei liggende der. Skulle nok kjøpt ha den da http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28908&highlight=RS2 De i denne tråden kan jo nesten se lakka ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2007 Lekkert med svart bakplate! Skal du ha det på bilen din nå? Jeg har ofte sett en RS2 stående på baksida @ Olrud med svart bakplate. Mulig han jobber der enda, går ann å høre med han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2007 Er noen planer jah.. Spørs om jeg skal snuse litt rundt oppå Olrud da Hvis man må lakke den røde vil det vel bli vanskelig å matche den opp mot svarte baklykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2007 Er noen planer jah.. Spørs om jeg skal snuse litt rundt oppå Olrud da Hvis man må lakke den røde vil det vel bli vanskelig å matche den opp mot svarte baklykter? Itte for at det skar væra noen målestokk men nå sota jeg baklyktene på min forrige bil. Dem var rimelig røde i utgangspunktet men syntes itte mye rødt etterpå for å si det slik! Har noen bilder av den RS2`n som stod/står på Olrud. Men du har sikkert sett en RS2 med svarte lykter før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2007 Hehe.. Å få det svart er nok ikkeno problem, men har noen svarte baklamper og det bør jo bli temmelig likt da Jeg har sett flere RS2'r med svarte baklamper jah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...