#1 Skrevet August 13, 2007 Har funnet ny bil til muttern,den selges med sommerdekk på alu pluss at jeg får med løse vinterdekk. Vil gjerne ha vinterdekkene på felg slik man slipper det styret med å vrenge om dekk vår og høst. Har noen stålfelger til overs ifra Passaten min. Men de har ET 38 og er 6x15,dekkene som skal på er 195/65-15 dekk. Golf V har vel et himla høyt innpress orginalt så lurer om det vil gå greit med ET 38. Er jo ikke noe råskinnsdekk som skal på de felgene heller. Har sett Touran med 18 toms felger med "feil" innpress å det stikker utenfor...........den har vel samme innpress som Golf V. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2007 Har funnet ny bil til muttern,den selges med sommerdekk på alu pluss at jeg får med løse vinterdekk. Vil gjerne ha vinterdekkene på felg slik man slipper det styret med å vrenge om dekk vår og høst. Har noen stålfelger til overs ifra Passaten min. Men de har ET 38 og er 6x15,dekkene som skal på er 195/65-15 dekk. Golf V har vel et himla høyt innpress orginalt så lurer om det vil gå greit med ET 38. Er jo ikke noe råskinnsdekk som skal på de felgene heller. Har sett Touran med 18 toms felger med "feil" innpress å det stikker utenfor...........den har vel samme innpress som Golf V. ET44 foran ET39 bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2007 ET44 foran ET39 bak Hmmmmm.....så trangt ut foran der da. Blir dumt med felger med lite innpress da de kaster en del stein og dritt bakover siden på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2007 Felger med høyt innpress er i boks...........så da er dette spørsmålet ikke aktuelt for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...