Anbefalte innlegg

Søndag 19 august klokken 15.00 eller 19.00 blir det treff bak Bunnpris Sluppen igjen! Tidspunktet må jeg høre med dere om! Skal vi si 15.00 eller 19.00?

Som et prøveprosjekt har jeg lysst til å holde treff andre Torsdag hver måned kl. 19.00. Samme plass!

Var ikke på nett fra Fredag til i dag, så jeg har ikke fått med meg at det skulle være lånke-treff nå på Søndag 12 august. Dette må jeg beklage da vi ble innbudt dit. Men har ikke hørt noe om dette tidligere, så synes det var litt kort varsel. Er det andre som har fått beskjed om dette før så var det dumt at det ikke kom frem på Forumet! Er det ellers noe folk lurer på så send meg PM. Til slutt: NÅR SKAL VI HA TREFFET 3 eller 7? Svar fort!!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må melde frafall søndag da jeg blir utombys ei stund grunnet ferie, men jeg foreslår kl 19.00, da det for meg virker som ett gunstigere tidspunkt. Kan jo prøve ett treff på torsdag, men da bør du kanskje redigere emnet litt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treff.. hva hvor hæ.... kl 19... roger roger :D Ukedag er skummelt.... jobber jo ogsånt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19.00 er helt klart å foretrekke , mye enklere å "snike" seg unna da enn midt i "dagens gjøremål"

ukedager ser som regel full booket for min del men enn vet jo aldri. Men blir det satt til da så skal jeg prøve mitt beste å rydde plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel gått glipp av de to siste lokallagtreffene for fordel av 4000km i go'bilen :)

Men skal prøve å stille på søndag. Kl 1900 høres fint ut for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er han på besøk, eller er en det en til som her flyttet der ifra.....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har prosjektet stående i skien hvor han kommer ifra (om du leser tråden :P), men bor og studerer i Trondheim....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kl 1900 høres best ut syns jeg. Har håp om å komme meg ned en tur da ja!

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må melde frafall søndag da jeg blir utombys ei stund grunnet ferie, men jeg foreslår kl 19.00, da det for meg virker som ett gunstigere tidspunkt. Kan jo prøve ett treff på torsdag, men da bør du kanskje redigere emnet litt? :)

 

Kan du forklare det litt mere! Redigere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har Vag-Com å ta med i dag da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Then its gonna be 19.00! :) See you all!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SVARTE!

Fikk brutter med familie på kaffebesøk kl 18:30.... NESTE gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buhu... sjefen var slem å tvang meg til å hente drosjen, catching... der var klokka alt for seint :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke så værst oppmøte da! Vi var som vanlig på pratestadiet! Hehe! Tok et par bilder med litt dårlig kvalitet, men men!

19082007013.jpg

19082007014.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke så gærli ut til å være mobil-bilder.

Andre treffet mitt og bare forskjellige folk begge gangene, så det kan bli et bra oppmøte hvis alle kommer. Men som besøket vi hadde hos Es-Tuning kunne det tyde på at alle lokallagsmedlemmene trimmet bilenene for fult med tanke på Mo i Rana neste helge :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.