#1 Skrevet August 13, 2007 Oppdaget idag at den ene bolten som holder bærearmen fast til traversen satt helt løst.. prøvde å stramme den, men skjedde ikke no. gikk bare rundt og rundt.. det sitter vell kanskje en mutter inni traversen som har løsnet men hvordan får jeg fikset dette? ikke akkurat så kosli å kjøre rundt med en løs bolt der nede... Og for de som lurer, så er det det festet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2007 Ingen som vet? har lite lyst til å kjøpe en ny til 4000,- pluss drittjobben med å bytte den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2007 Du kommer ikke til og kan få sveiset mutteren fast igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2007 `Skjedde med 2'er golfen jeg hadde også.. Skar opp gulvet og sveiset fast den mutter saken , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2007 Fikk sjekket opp dette på jobben idag. var faktisk så enkelt som at bolten som sto der var for kort og ikke nådde inn til gjengene, så fikk skaffet riktig bolt og alt ble perfekt.. selvfølgelig fant jeg ut at bolten var for kort etter at jeg hadde tatt av bærearmen men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...