#1 Skrevet August 20, 2004 Dette var ikke pent..hehe http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=239281 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2004 Jeg har sett denne og den vil bli produsert italia, ca. 5-7 biler å året, har orgenalt antera felger, test res har vært meget bra spes i regn, da de først hjulene fjerner vannet og de andre for feste. Morsom bil med meget spes stil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2004 Koster vel et par mill oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2004 Og ikke minst, midt i bilen finner vi 4,2 litern fra Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2004 Tyrell Ford hadde en slik hjulkombinasjon i Formel1 på 70 tallet. Om det var noe suksess husker jeg ikke, men spesielt JA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2004 et bilde til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2004 Det jo egentlig hva vi er vant med. Hadde bilene blitt laget med 6 hjul da den blei funnet opp, så hadde vi vært vant med det og syntes at bil med 4 hjul ville ha sett teit ut. Men jeg er enig at det ikke ser helt smart ut. Vil jo øke dekk& felg utgiftene med 50% jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2004 og ett siste: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2004 ett til av Tyrell Ford P34 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland ett til av Tyrell Ford P34 sikkert ikke særlig tidsbesparende ved depotstopp heller...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Tyrell Ford hadde en slik hjulkombinasjon i Formel1 på 70 tallet. Om det var noe suksess husker jeg ikke, men spesielt JA Den ble ikke noen suksess da den hadde for stor rulle motstand. Det den tjente i svingene tapte den i aks og på rett strekkene. G kreftene i den bilen i sving bør jo ha vært rimelig greie..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...